فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۷۴۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

کدام بانک ها وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند؟

کدام بانک ها وام 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند؟

بانک‌های صادرات، کارآفرین و موسسه اعتباری نور در طرح‌های تسهیلاتی خود، وام 50 میلیون تومانی به افراد واجد شرایط پرداخت می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

متقاضیان دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز از مشمولان طرح «بدون ضامن» بانک صادرات، طرح «نیک آفرین پلاس» بانک کارآفرین و کارت اعتباری موسسه اعتباری نور باشند. جزئیات این طرح‌های تسهیلاتی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

نحوه دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک صادرات بدون ضامن!

بانک صادرات وام 50 میلیون تومانی خود را در قالب طرح قرض الحسنه به مشتریان سپرده‌گذار خود عرضه می‌کند. حداکثر مدت برای بازپرداخت اقساط طرح بذون ضامن این بانک 36 ماه است و به غیر از چهار درصد کارمزد سود دیگری برای آن در نظرگرفته نشده است.

متقاضی پس از ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه و کسب رتبه اعتباری مناسب، می‌تواند با مراجعه به اپلیکیشن سپینو بانک صادرات تمامی مراحل از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات را پیگیری و به سرانجام برسانند. مبلغ هر قسط طرح بدون ضامن بانک صادرات نیز یک میلیون و 515 هزارتومان خواهد یود.

جزئیات طرح نیک آفرین بانک کارآفرین

یکی دیگر از وام‌های 50 میلیون تومانی را بانک کارآفرین در طرح «نیک آفرین» به متقاضیان ارائه می‌دهد. مشمولان دریافت این طرح اشخاصی هستند که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و در آن سپرده‌گذاری کنند. البته وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده قادر به ایجاد تغییر در مبلغ آن خواهد بود. بانک کارآفرین همچنین نرخ سود این طرح را چهار درصد، ضریب نسبت مبلغ وام را به میزان سپرده حداکثر 240 درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن را متناسب با مدت خواب سپرده حداکثر 36 ماه اعلام کرده است.

متقاضی باید پس از ایجاد معدل حساب حداقل سه تا 9 ماهه با ارائه ضامن رسمی دارای گواهی کسر از حقوق، ضمانت‌های لازم را در راستای توانایی پرداخت اقساط به بانک کارآفرین بدهد. در نهایت ارزش هر قسط با توجه به چهار درصد سود و فرصت 36 ماهه بازپرداخت به یک میلیون و 476 هزارتومان خواهد رسید.

برای کسب اطلاع بیشتر از این تسهیلات، گزارش وام نیک آفرین بانک کارآفرین را در تجارت‌نیوز بخوانید.

شرایط وام 50 میلیون تومانی خرید کالا موسسه اعتباری نور

موسسه نور این تسهیلات را در قالب کارت اعتباری و در سقف‌های 10 تا 50 میلیون تومان به دارندگان سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی با نرخ سود 23 درصدی و مهلت 36 ماهه پرداخت اقساط عرضه می‌کند. شایان ذکر است که با اینکه موسسه نور سود 0.5 درصدی برای مبلغ سپرده پرداخت می‌کند اما 20 درصد از سپرده را نیز تا پایان مدت سررسید و تسویه حساب در بانک مسدود خواهد کرد. با درنظر گرفتن سود 23 درصدی رقم هر قسط این طرح تسهیلاتی یک میلیون و 935 هزارتومان محاسبه می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.