فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۷۵۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط وام بازنشستگان بانک رفاه چیست؟

شرایط وام بازنشستگان بانک رفاه چیست؟

وام بازنشستگان بانک رفاه ویژه افرادی است که مستمری خود را از طریق این بانک دریافت می‌کنند، نرخ سود آن دو تا 17 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 60ماهه است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک رفاه کارگران در طرح «رفاه فردا» به بازنشستگانی که مستمری خود را از طریق این بانک دریافت می‌کنند تا هشت برابر و معدل حساب آنها، تسهیلات با نرخ سود دو تا 17 درصدی و حداکثر مدت بازپرداخت 60ماهه عرضه می‌کند. به‌علاوه، بستگان درجه یک این افراد، شامل پدر، مادر، همسر، برادران، خواهران و فرزندان آنها نیز می‌توانند این وام را دریافت کنند.

جزئیات دریافت وام رفاه فردا بانک رفاه کارگران

متقاضیان دریافت این تسهیلات ابتدا باید برای ثبت‌نام و دارائه مدارک به شعب بانک رفاه مراجعه کنند. این طرح شامل رضایت‌نامه‌ای مبنی بر اجازه برداشت مبلغی از حقوق متقاضی از سوی بانک یا برداشت از دیگر حساب‌ها می‌شود که در صورت اقدام برای ثبت‌نام باید تکمیل و به بانک تحویل داده شود. بانک رفاه همچنین برای سپرده وام‌گیرنده به صورت ماهانه سود پرداخت می‌کند.

بررسی شرایط وام بازنشستگان بانک رفاه

اگر واجدان شرایط، وجوه خود را در قالب سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت واریز کنند، می‌توانند تسهیلاتی به میزان سه، 6 یا هشت برابر میانگین حساب خود وام با نرخ سود دو درصد و بازپرداخت 60ماهه دریافت کنند. اما اگر این وجوه در حساب قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری شوند، مبلغ وام دو تا هشت برابر میانگین حساب، نرخ سود آن بین دو تا 17 درصد و مهلت بازپرداختش 48ماهه خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.