فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۸۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

جزئیات دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا

وام 300 میلیون تومانی بانک سینا که نرخ سودی بین 10 تا 20 درصد دارد، ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی سپرده‌گذار در این بانک است.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک سینا در طرح «نرگس» اقدام به پرداخت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌کند. متقاضی این وام باید دارای سپرده قرض الحسنه باشد و پس از گذشت دو ماه از ایجاد میانگین حساب، برای دریافت طرح نرگس اقدام کند. نرخ سود این تسهیلات بسته به مدت زمان ماندگاری سپرده، زمان بازپرداخت و ضریب برابری تسهیلات متغیر و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد تعیین شده است.

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا

در طرح نرگس بانک سینا اشخاص حقیقی و حقوقی به شرط داشتن معدل حساب مناسب و گردش حساب ۲ تا ۱۲ ماهه می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

بازپرداخت طرح نرگس ۶۰ ماه و سود آن با توجه به ضریب برابری، دوره بازپرداخت و ماندگاری سپرده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است. همچنین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز با توجه به خواب سپرده، سود و زمان بازپرداخت متغیر است و به ۱۰۰ درصد میانگین حساب می‌رسد.

البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نخواهد شد و وام‌گیرنده می‌تواند از سپرده خود برداشت کند یا آن را افزایش دهد. از دیگر شرایط دریافت این تسهیلات این است که متقاضی نباید دارای چک برگشتی یا بدهکاری به بانک سینا باشد.

مبلغ اقساط طرح نرگس بانک سینا چقدر است؟

اگر نرخ سود را برای این تسهیلات 10 درصد، سقف وام را 300 میلیون تومان و مدت بازپرداخت نیز 60 ماه در نظر گرفته شود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت چهار میلیون و 249 هزارتومان در هر قسط خواهد بود. مجموع 60 قسط پرداخت شده به بانک سینا نیز در پایان مدت سررسید به 225 میلیون تومان می‌رسد. تسهیلات نرگس شامل هزینه‌های جانبی به ارزش 100 هزارتومان نیز می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را به بانک سینا پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.