فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۹۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام طرح توسکا بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام طرح توسکا بانک سینا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام طرح توسکا بانک سینا ویژه اشخاص حقوقی، کسب و کارهای بانکداری تجاری و شرکت‌های کارگزاری بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن سه ماهه است.

به گزارش تجارت نیوز،

مشمولان طرح «توسکا» بانک سینا اشخاص حقوقی، کسب و کارهای بانکداری تجاری و شرکت‌های کارگزاری هستند. بانک سینا برای تسهیلات توسکا سقف معینی اعلام نکرده است اما این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا 640 درصد از میزان سپرده خود وام دریافت کنند. نرخ سود طرح توسکا 16، 21 و 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر سه ماه تعیین شده است.

نسبت تسهیلات توسکا بانک سینا به میزان سپرده متقاضی، بر اساس نرخ سود و مدت بازپرداخت آن تعیین می‌شود که جزئیات آن در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) سود تسهیلات
16% 21% 23%
ضریب برابری تسهیلات
۱ ۱ 150% 320% 640%
۳ 50% 110% 220%

چگونه تسهیلات توسکا بانک سینا را دریافت کنیم؟

متقاضی در اولین مرحله باید با مراجعه به شعب بانک سینا اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه کند و سپس مبلغی را به عنوان سپرده در آن قرار دهد و بعد از گذشت حداقل یک ماه،  برای دریافت وام توسکا ثبت‌نام کند.

همچنین تنها افرادی قادر به دریافت وام تا 640 درصد از میزان سپرده خود هستند که اعتبار شغلی خود را با ارائه پروانه فعالیت به بانک سینا اثبات کرده و تضامین لازم را فراهم کنند.

جزئیات تسهیلات توسکا بانک سینا

بانک سینا برای طرح توسکا نرخ سود 16، 21 و 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت حداکثر سه ماهه تعیین کرده است. همچنین از ویژگی‌های این طرح مسدود نشدن مبلغ سپرده در بانک است و وام‌گیرنده قادر به تغییر مبلغ  سپرده خود خواهد بود. شایان ذکر است که تسهیلات توسکا بانک سینا شامل 100 هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.