خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۱۴۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران/ بازگشت بخشی از مبلغ خرید به حساب خریدار

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران/ بازگشت بخشی از مبلغ خرید به حساب خریدار

در طرح ماندگار بانک رفاه کارگران، بخشی از مبلغ خرید دارندگان کارت‌های این بانک، حداقل پس از دو روز به حساب آنها بازمی‌گردد.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح ماندگار بانک رفاه شرایط ویژه‌ای برای دارندگان کارت‌های بانک رفاه و همچنین پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) طرف قرارداد با این بانک فراهم می‌کند تا این افراد بتوانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. تجارت‌نیوز جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه را بررسی کرده است.

مزایای استفاده از طرح ماندگار بانک رفاه کارگران چیست؟

اشخاصی که کارت اعتباری بانک رفاه کارگران را دارند یا دارای پایانه‌های فروشگاهی یا درگاه پرداخت این بانک هستند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

مزیت اصلی طرح ماندگار بانک رفاه، بازگشت نقدی درصدی از خرید پس از حداقل دو روز به حساب خریدار است. به‌علاوه، افراد واجد شرایط از تخفیفات ویژه، همیشگی و مازاد بر تخفیفات جاری فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران برخوردار می‌شوند.

این طرح برای فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران نیز مزایایی در پی دارد. کاهش هزینه‌های بازاریابی و جذب مشتری، تبلیغات رایگان و قرارگیری در اولویت استفاده از خدمات بانک رفاه، از این مزایا به شمار می‌رود.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران

دارندگان کارت اعتباری بانک رفاه کارگران برای مشاهده لیست پذیرندگان و فرشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند به وب‌سایت بانک رفاه کارگران مراجعه و با وارد کردن نام استان و شهرستان محل سکونت خود، این فهرست را دریافت کنند.

برای مطالعه بیشتر به بخش بانک و بیمه تجارت‌نیوز مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.