فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۵۹۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

از کدام بانک ها وام خرید کالای ۱۰۰ میلیون تومانی بگیریم؟

از کدام بانک ها وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بگیریم؟

بانک‌های گردشگری، سینا و موسسه اعتباری ملل در طرح‌های متفاوت به مشتریان واجد شرایط خود، وام خرید کالای 100 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

متقاضیان وام 100 میلیون تومانی خرید کالا می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری در آن، در بانک‌ سینا یا بانک گردشگری این تسهیلات را با نرخ سود 23 درصدی دریافت کنند. موسسه اعتباری ملل نیز در طرح یکتا کارت خود وام 100 میلیون تومانی خرید کالا به دارندگان سپرده پرداخت می‌کند که متقاضی باید با ارائه سه ضامن رسمی ضمانت پرداخت اقساط آن را فراهم کند. جزئیات بیشتر این طرح‌ها در ادامه بررسی شده است.

جزئیات وام خرید کالای بادوام بانک گردشگری

در طرح وام خرید کالای بادوام بانک گردشگری متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب قرض الحسنه و سپرده‌گذاری برای ثبت‌نام این تسهیلات 100 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصدی اقدامات لازم را پیگیری کنند.

شایان توجه است که 20 درصد از مبلغ سپرده تا پایان مدت 36ماهه پرداخت اقساط نزد بانک گردشگری مسدود خواهد ماند. از دیگر شرایط این طرح ارائه یک ضامن رسمی به بانک و همچنین نداشتن سابقه دریافت این تسهیلات در گذشته است.

تسهیلات خرید کالا بانک گردشگری شامل یک میلیون و 100 هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده، آبونمان کارت اعتباری و اعتبار سنجی می‌شود که وام‌گیرنده باید آن را به بانک پرداخت کند. همچنین با توجه به نرخ سود 23 درصدی ارزش هر قسط وام خرید کالای بادوام بانک گردشگری سه میلیون و 870 هزار تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام خرید کالا 100 میلیون تومانی بانک سینا

متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با ارائه ضامن کسر از حقوق و یک فقره چک می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام خرید کالا با سود 23 درصدی دریافت کنند. طرح وام خرید کالا در قالب وام قرض الحسنه اعطا می‌شود و وام‌گیرنده برای آن باید مبلغی را به عنوان سپرده در حساب خود قرار دهد تا با گذشت حداقل یک ماه از ایجاد معدل حساب کافی و مناسب، برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کند.

برای امر ضمانت نیز متقاضی نیازمند داشتن یک ضامن دارای گواهی کسر از حقوق و یک فقره چک به ازای هر 30 میلیون تومان تسهیلات است. طرح خرید کالای بانک سینا شامل شرط مسدودی سپرده نیز می‌شود و 14.5 درصد از میزان سپرده تا پایان پرداخت اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد.

همچنین این وام خرید کالا به آن دسته از متقاضیانی پرداخت خواهد شد که دارای برگه سابقه بیمه تامین اجتماعی و فاکتور خرید کالا هستند. در نهایت مبلغ هر قسط وام خرید کالا بانک سینا سه میلیون و 870 هزار تومان خواهد بود.

جزئیات طرح یکتا کارت موسسه اعتباری ملل

در طرح یکتا کارت موسسه ملل متقاضیان می‌توانند با ارائه حداکثر ۲۰ میلیون تومان سپرده به این موسسه تا پنج برابر سپرده خود و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا ایرانی دریافت کنند. برای بهره‌مندی از سقف این تسهیلات ارائه سه ضامن رسمی به بانک نیاز است. همچنین سود این تسهیلات ۱۸ درصد تعیین شده است.

موسسه ملل همچنین برای سپرده وام‌گیرنده یک درصد سود پرداخت خواهد کرد اما نکته مهم و درخور توجه طرح یکتا کارت انسداد وجه سپرده در موسسه است که تا پایان 60 ماه مدت بازپرداخت اقساط این فرایند ادامه خواهد یافت. نسبت مبلغ سقف تسهیلات با میزان سپرده نیز 500 درصد تعیین شده است که این یعنی چنانچه متقاضی 25 میلیون تومان سپرده در حساب کوتاه‌مدت عادی خود قرار دهد، قادر خواهد بود از سقف این تسهیلات خرید کالا بهره‌مند شوند.

با توجه به نرخ 23 درصدی سود، ارزش هر قسط این تسهیلات دو میلیون و 819 هزار تومان خواهد بود که وام‌گیرنده علاوه بر این باید یک میلیون و 50 هزار تومان نیز بابت هزینه‌های جانبی به موسسه ملل پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.