فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۷۶۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

کدام بانک ها وام ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کنند؟

کدام بانک ها وام 200 میلیون تومانی پرداخت می کنند؟

بانک‌های صادرات، ملت و کارآفرین از جمله بانک‌هایی هستند که به مشتریان واجد شرایط خود در طرح‌های مختلف، وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک صادرات در طرح «67» با نرخ سود 6 درصد، بانک ملت در طرح «تسهیلات با سامانه فرابانک» با سود 23 درصدی و بانک کارآفرین در طرح تسهیلاتی «امیدآفرین» با احتساب سود 23 درصدی به مشتریان سپرده‌گذار و واجد شرایط خود، وام 200 میلیون تومانی اعطا می‌کنند. جزئیات این طرح‌های تسهیلاتی در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

جزئیات وام با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات

در طرح 67 بانک صادرات متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی و سپرده‌گذاری در آن، اقدامات لازم را برای دریافت وام 200 میلیون تومانی ا با نرخ سود 6 درصدی به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه شمس پیگیری نمایند.

از نکات مثبت طرح 67 بانک صادرات این است که بانک برای سپرده مسدود شده وام‌گیرنده 7 درصد نیز سود پرداخت خواهد کرد. مدت زمان بازپرداخت و تعداد اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک صادرات می‌تواند به نسبت مبلغ سپرده و سقف دریافتی تسهیلات متفاوت باشد؛ اما با درنظر گرفتن مدت 36 ماهه برای پرداخت اقساط برای 200 میلیون تومان وام، ارزش هرقسط این طرح 6 میلیون و 84 هزارتومان خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این طرح، گزارش وام با پشتوانه حساب کوتاه‌مدت بانک صادرات را در تجارت‌نیوز بخوانید.

شرایط دریافت تسهیلات با سامانه فرابانک از بانک ملت چگونه است؟

تسهیلات با سامانه فرابانک به آن دسته از مشتریانی پرداخت خواهد شد که در بانک ملت دارای حساب سپرده قرض الحسنه هستند. سقف این وام 200 میلیون تومان است که با لحاظ سود 23 درصدی و مهلت حداکثری 60 ماهه به متقاضیان اعطا می‌شود.

موارد مورد قبول بانک ملت برای ضمانت اقساط این تسهیلات شامل ارائه ضامن رسمی، مسدودی سپرده و اعتبار شغلی مناسب با داشتن پروانه کسب می‌شود. البته ضمانت از نوع مسدودی سپرده تا پایان مرحله بارپرداخت و تسویه حساب کامل ادامه خواهد یافت. وام‌گیرنده باتوجه به سود 23 درصدی و مدت 60 ماهه بازپرداخت اقساط، باید در هر قسط مبلغ پنج میلیون و 638 هزارتومان به بانک ملت پرداخت کند.

شرایط وام 200 میلیون تومانی امیدآفرین بانک کارآفرین

در طرح امید آفرین بانک کارآفرین متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه، تا دو برابر میزان سپرده خود و تا سقف 200 میلیون تومان وام با نرخ 23 درصدی سود و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماهه دریافت کنند؛ البته حداقل وجه مورد قبول بانک برای سپرده 25 میلیون تومان اعلام شده است.

بانک کارآفرین مسدودی سپرده را از شرایط این وام قرار نداده است و متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی ضمانت‌های موردنیاز بانک را تامین کند. حال اگر سقف تسهیلات را 200 میلیون تومان، نرخ سود را 23 درصد و مهلت بازپرداخت اقساط 36 ماه محاسبه شود، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت اقساط هفت میلیون و 741 هزارتومانی به بانک کارآفرین خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.