فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۷۹۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه از بانک کارآفرین وام ۵۰ میلیون تومانی بگیریم؟

چگونه از بانک کارآفرین وام 50 میلیون تومانی بگیریم؟

بانک کارآفرین در طرح «نیک آفرین پلاس» به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و معدل حساب مناسب، وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصدی پرداخت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح «نیک آفرین پلاس» بانک کارآفرین متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد معدل حساب حداقل سه ماهه، برای دریافت این تسهیلات با کف پنج  میلیون تومان و سقف 50 میلیون تومان و با نرخ سود چهار درصدی اقدام نمایند. بازپرداخت این طرح همچنین برحسب ضریب برابری و مدت زمان ماندگاری سپرده ۱۲، ۱۸، ۲۴ و ۳۶ ماه است. وام‌گیرنده برای ضمانت نیز به ضامن رسمی دارای گواهی کسر از حقوق نیازمند است. جزئیات بیشتر تسهیلات نیک آفرین پلاس بانک کارآفرین در ادامه بررسی شده است.

جزئیات طرح نیک آفرین پلاس بانک کارآفرین

اشخاصی می‌توانند از مشمولان دریافت این تسهیلات باشند که در بانک کارآفرین دارای حساب سپرده قرض الحسنه هستند. مبلغ سپرده مشتری در دوره انتظار نباید کاهش یابد و در صورت رعایت نکردن دوره انتظار و برداشت تمام یا بخشی از مبلغ سپرده، مشتری امکان دریافت امتیاز تسهیلات را نخواهد داشت. 

از دیگر الزامات دریافت وام نیک‌آفرین ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه است؛ علاوه بر اینکه وام‌گیرنده به یک ضامن رسمی دارای گواهی کسر از حقوق است نیاز دارد. همچنین بانک کارآفرین نسبت مبلغ وام به میزان سپرده را بین 20 تا 240 درصد اعلام کرده است.

مبلغ هر قسط وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین چقدر است؟

با توجه به نرخ چهار درصدی سود و مدت زمان بازپرداخت حداکثر 36 ماهه تعیین شده توسط بانک کارآفرین، وام‌گیرنده باید در هرقسط وام 50 میلیون تومانی، مبلغ یک میلیون و 476 هزارتومان به بانک پرداخت کند. تسهیلات نیک‌آفرین شامل 60 هزارتومان هزینه بابت تشکیل پرونده در بانک و اعتبارسنجی نیز می‌شود که از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.