فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۴۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام ۴۰۰ میلیونی بانک رسالت با سود ۲ درصدی چیست؟

شرایط دریافت وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی چیست؟

وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی ویژه سپرده‌گذارانی است که در این بانک میانگین حساب مناسب ایجاد کرده‌اند. شرایط این تسهیلات را در ادامه میخوانید.

به گزارش تجارت نیوز،

تسهیلات قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود یا کارمزد‌هایی با درصد پایین از متقاضیان زیادی برخوردار است. حال بانک رسالت نیز طی یک طرح قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب قرض الحسنه و دارندگان معدل و میانگین حساب بالا، وام 400 میلیون تومانی با نرخ سود دو درصدی اعطا می‌کند. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه بررسی شده است.

جزئیات وام 400 میلیونی بانک رسالت با سود 2 درصدی

اولین شرط لازم برای پرداخت تسهیلات 400 میلیون تومانی این است که متقاضی دارای حساب قرض الحسنه در بانک رسالت باشد. بانک رسالت همچنین به غیر از دو درصد کارمزد، سود دیگری برای این وام قرض الحسنه تعیین نکرده است. از دیگر شروط تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت ایجاد میانگین حساب حداقل سه تا 6 ماهه است؛ البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود که از ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

متقاضی می‌تواند پس از ایجاد میانگین حساب سه ماهه تا 100 درصد از میزان سپرده خود این تسهیلات را با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه دریافت کنند. شایان ذکر است که به ازای هر ماه خواب سپرده دو ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

مبلغ اقساط وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت

مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین 20 درصدی حساب حداکثر 60 ماه و با احتساب معدل حساب 100 درصدی، 12 ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و 272 هزارتومان خواهد بود.

قابل توجه است که بانک رسالت تنها درصورتی این تسهیلات را به متقاضی پرداخت خواهد کرد که او دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک نباشد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.