فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۴۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

جزئیات وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

اشخاصی که در بانک مهرایران دارای حساب قرض الحسنه هستند، می‌توانند با ایجاد میانگین حساب سه ماهه، وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران را دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک مهر ایران در قالب طرح قرض الحسنه تسهیلاتی را تا سقف 400 میلیون تومان به مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه اعطا می‌کند. این وام فاقد هرگونه سود بانکی است و وام‌گیرنده پس از دریافت وام فقط ملزم به پرداخت چهار درصد کارمزد خواهد بود. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز 60 ماه اعلام شده است. در ادامه این گزارش مطالب بیشتری از این طرح را می‌خوانید.

نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی بانک مهرایران

اشخاصی قادر به دریافت این تسهیلات هستند که در حساب قرض الحسنه خود مبلغی را تحت عنوان سپرده قرار دهند و پس از گذشت سه ماه از ایجاد میانگین حساب مناسب با ارائه سه ضامن رسمی برای دریافت این وام اقدام کنند.

قابل توجه است که از دیگر الزامات پرداخت این تسهیلات برای بانک مهرایران، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن سابقه چک برگشتی از جانب او تعیین شده است.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

باتوجه به قرض الحسنه بودن این وام و کارمزد چهار درصدی آن و مدت 60 ماهه برای پرداخت اقساط، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک مهرایران بپردازد. این تسهیلات شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.