فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۱۳۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیونی بانک اقتصاد نوین را بگیریم؟

چگونه وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین را بگیریم؟

وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین با نرخ 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح «اعتبارینو» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک اقتصاد نوین است که در آن متقاضی بدون ضامن و فقط با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل حساب، قادر خواهد بود تا سقف 500 میلیون تومان وام  دریافت کند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده نیز 80 درصد اعلام شده است.

جزئیات طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین

طرح «اعتبارینو» مختص مشتریانی است که در بانک اقتصاد نوین دارای حساب سپرده بلندمدت هستند و در واحد‌های صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سقف این تسهیلات 500 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت آن نیز 36 ماه تعیین شده است.

ضمانت بازپرداخت طرح اعتبارینو از طریق مسدودی سپرده قابل انجام است و متقاضی دیگر نیازی به ضامن رسمی و سند ملک ندارد. از ویژگی‌های مهم و مثبت این تسهیلات اعطای سود به سپرده‌گذاران است که این سود برای سپرده‌های یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله بانک اقتصاد نوین به‌ترتیب 20.5 درصد، 21.5 درصد و 22.5 درصد است.

مبلغ هر قسط وام بدون ضامن 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین چقدر است؟

پرداخت اقساط تسهیلات اعتبارینو به دو صورت امکان‌پذیر است؛ روش اول پرداخت به صورت یکجا و بدون قسط‌‌بندی است اما روش دوم وام‌گیرنده باید اصل مبلغ وام را به علاوه سود آن در حداکثر مدت 36 ماه به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند. درصورت انتخاب روش دوم، مبلغ هر قسط با توجه به نرخ 23 درصدی سود و مهلت 36 ماهه بازپرداخت، 19 میلیون و 354 هزارتومان است.

قابل توجه است که وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین شامل 560 هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه می‌شود که وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت آن خواهند بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.