فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۶۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام خرید کالا ۱۵۰ میلیونی بانک رفاه

همه چیز درباره وام خرید کالا 150 میلیونی بانک رفاه

وام خرید کالا 150 میلیونی بانک رفاه کارگران ویژه خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک است که با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

وام خرید کالای بانک رفاه که در راستای حمایت از تولیدات داخلی پرداخت می‌شود، دارای سقف 150 میلیون تومانی، نرخ سود 18 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه است. این تسهیلات به مشتریانی تعلق می‌گیرد که حقوق‌بگیر یا بازنشسته بانک رفاه هستند و یا مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شوند. جزئیات بیشتر از این وام در ادامه بررسی شده است.

شرایط دریافت وام 150 میلیون تومانی خرید کالا از بانک رفاه چیست؟

مشمولات دریافت این تسهیلات تمامی اشخاصی هستند که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می‌کنند که می‌تواند شامل مستمری‌بگیران تامین اجتماعی یا کارمندان باشد. وام‌گیرنده پس از دریافت تسهیلات 250 میلیون تومانی با سود 18 درصدی، فقط می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.

از دیگر شرایط لازم برای دریافت این وام، ارائه یک ضامن با گواهی کسر از حقوق است. از ویژگی‌های طرح رفاه کالا، این است که امکانات ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده است؛ یعنی متقاضی پس از ثبت‌نام درخواست خود برای دریافت این وام در سامانه بانک رفاه کارگران، می‌تواند دیگر اقدامات تا دریافت مبلغ وام را از این راه پیگیری کند.

ارزش اقساط طرح رفاه کالا بانک رفاه کارگران چقدر است؟

با درنظر گرفتن سود 18 درصدی و زمان سررسید 36 ماهه، مبلغ قسط ماهانه وام خرید کالای بانک رفاه پنج میلیون و 422 هزارتومان خواهد بود. تسهیلات رفاه کالا شامل دو میلیون و 100 هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه کارت اعتباری می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن است.

قابل توجه است که وجه اقساط در تاریخ موعود، به صورت ماهیانه و خودکار از حساب وام‌گیرنده کسر خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.