فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۷۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نحوه دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت

نحوه دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک ملت در طرح قرض الحسنه‌ نیک وام به ارائه تسهیلات 300 میلیون تومانی به مشتریان واجد شرایط خود اقدام کرده است. مشمولان این وام قرض الحسنه اشخاصی هستند که در حساب خود سپرده‌گذاری کرده‌اند. اما این طرح تسهیلاتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیان دریافت طرح نیک وام بانک ملت، ابتدا باید در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و مبلغی را در آن به عنوان سپرده قرار دهند و سپس اقدام به ایجاد میانگین حساب حداقل چهار ماهه کنند تا بتوانند تا 110 درصد از میزان سپرده خود وام با سررسید حداقل 12 ماهه دریافت کنند. البته ضریب تسهیلات در این طرح برای دارندگان معدل حساب 12 ماهه با مدت بازپرداخت 36 ماهه به 320 درصد خواهد رسید.

مشمولان دریافت تسهیلات نیک وام بانک ملت چه کسانی هستند؟

نکته قابل توجه طرح نیک وام بانک ملت این است که این تسهیلات فقط به اشخاصی تعلق خواهد گرفت که حداقل دارای رتبه اعتبارسنجی C باشند و افراد با رتبه اعتباری پایین‌تر مشمول این وام نخواهند شد. اشخاصی حقیقی نیز قادر به انتقال امتیازات این تسهیلات به اقوام درجه یک خود خواهند بود.

مبلغ هر قسط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

چنانچه متقاضی موفق به دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان شد، باتوجه به دوره 36 ماهه بازپرداخت باید ماهانه مبلغ 9 میلیون تومان به بانک ملت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی 300 هزارتومان تعیین شده است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.