فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۵۵۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

کدام بانک‌ها وام یک میلیاردی پرداخت می‌کنند؟ + شرایط دریافت

کدام بانک‌ها وام یک میلیاردی پرداخت می‌کنند؟ + شرایط دریافت

​مشتریان بانک آینده در طرح «کارا» و مشتریان بانک گردشگری در طرح «تسهیلات با دستگاه کارتخوان» می‌توانند با ارائه مدارک لازم وام یک میلیاردی دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح‌های تسهیلاتی متعددی برای متقاضیان وام یک میلیاردی وجود دارد که در این گزارش جزئیات وام‌های یک میلیارد تومانی بانک آینده و بانک گردشگری بررسی شده است. این تسهیلات به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در این بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده و دارای ضامن رسمی، اعتبار شغلی یا سند ملک برای ضمانت بازپرداخت باشند.

چگونه از بانک آینده وام یک میلیاردی طرح کارا را دریافت کنیم؟

طرح کارا یا وام با پشتوانه میانگین حساب بانک آینده به آن دسته از مشتریانی پرداخت خواهد شد که در این بانک دارای حساب قرض الحسنه هستند و موفق به ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه شده‌اند. البته صاحبان سپرده کوتاه‌مدت نیز قادر به دریافت وام کارا بانک آینده خواهند بود. سود تسهیلات برای حساب‌های قرض الحسنه 6 درصد و برای حساب‌های کوتاه مدت 15 درصد خواهد بود.

ضمانت اقساط طرح کارا نیز از طریق ضامن رسمی و سند ملک امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نیازی به مسدودی سپرده نیست. مبلغ اقساط وام یک میلیاردی بانک آینده نیز با احتساب 36 ماه مدت بازپرداخت برای دارندگان حساب قرض الحسنه با سود 6 درصدی 30 میلیون و 421 هزارتومان و برای صاحبان حساب کوتاه‌مدت با سود 15 درصدی 34 میلیون و 635 هزارتومان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، گزارش وام کارا بانک آینده را در تجارت‌نیوز بخوانید.

جزئیات تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری

از دیگر وام‌های یک میلیاردی که متقاضیان می‌توانند با فراهم کردن شرایط لازم از آن بهره‌مند شوند، تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک گردشگری است. مشمولان دریافت این وام اشخاصی‌اند که صاحب دستگاه کارتخوان متصل به بانک گردشگری و حساب سپرده جاری در این بانک هستند. خواب سپرده نیز از دیگر شروط این طرح بانک گردشگری است که باید حداقل دو ماه از آغاز آن گذشته باشد تا بانک بتواند وام یک میلیاردی خود را به صاحب آن پرداخت کند.

متقاضی پس از معرفی ضامن رسمی و ارائه مدارک اعتبار شغلی خود، می‌تواند تا 200 درصد از میزان سپرده خود از تسهیلات بانک گردشگری بهره‌مند شود. نرخ سود وام یک میلیارد تومانی بانک گردشگری 10 درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن نیز یک تا دو سال تعیین شده است. وام‌گیرنده همچنین باید در هرقسط مبلغ 46 میلیون و 144 هزارتومان به بانک گردشگری پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.