فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۶۶۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران + جزئیات

همه چیز درباره وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران + جزئیات

وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران در طرح‌ سفرکارت و طرح حمایتی سفر، به مشتریان این بانک که از سوی آژانس‌های مسافرتی معرفی شوند، تعلق می‌گیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح‌های تسهیلاتی «سفرکارت» و «حمایتی سفر» به اشخاصی پرداخت می‌شود که در بانک مهر ایران اقدام به افتتاح حساب کرده و از طرف آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد با این بانک معرفی شوند. این تسهیلات قرض الحسنه هستند و بانک برای آنها نرخ سود مجزا از کارمزد تعیین نکرده است. طرح سفرکارت دارای کارمزد دو درصدی و مدت ۶ ماهه بازپرداخت است و طرح حمایتی سفر نیز شامل چهار درصد کارمزد سالیانه و بازپرداخت ۲۰ ماهه می‌شود. جزئیات بیشتر این تسهیلات در ادامه بررسی شده‌ است.

جرئیات وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران در طرح سفر کارت

در طرح سفرکارت معرفی‌شدگان از سوی آژانس‌های مسافرتی موردنظر بانک مهر ایران، می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه سفر به صورت پیش پرداخت نقدی و ارائه مدارک موردنیاز، ۸۰ درصد از باقی‌مانده هزینه‌های سفر را در قالب وام از بانک مهر ایران دریافت کنند.

این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط دارای نرخ کارمزد دو درصدی است که یک ماه پس از گذشت تاریخ پیش‌پرداخت به متقاضیان عرضه می‌شود. به علاوه اینکه مدت بازپرداخت اقساط آن حداکثر ۶ ماهه است.

شرایط دریافت وام حمایتی سفر بانک مهر ایران چیست؟

دریافت تسهیلات طرح حمایتی سفر نیز مانند طرح سفرکارت مشروط به افتتاح حساب و کسب معرفی‌نامه از سوی آژانس‌های طرف قرارداد است؛ این اشخاص می‌توانند پس از واریز ۵۰ درصد از مبلغ بسته مسافرتی در صندوق‌ بانکداری اجتماعی، با استفاده از مزایای طرح حمایتی سفر هزینه‌های مسافرت خود را تامین کنند.

این تسهیلات نیز قرض الحسنه است اما کارمزد آن دو برابر کارمزد طرح سفرکارت، یعنی چهار درصد تعیین شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۲۰ ماه است و پس از گذشت ۱۰ روز از واریز وجه در صندوق اجتماعی بانک مبلغ آن پرداخت می‌شود.

نکته مهم و قابل توجه درباره وام کمک هزینه سفر بانک مهر ایران این است که این در تسهیلات قابلیت برداشت وجه وجود ندارد و وام‌گیرنده فقط قادر خواهد بود از طریق درگاه بانکی مخصوص آژانس معرف موجود در بانک مهر ایران، بسته‌های مسافرتی موردنیاز را خریداری کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.