فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۷۲۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام ۳۰۰ میلیون تومانی ​بانک مسکن در طرح «همراه» به مشتریان واجد شرایط این بانک با نرخ سود ۱۵ و ۱۹ درصدی و مدت بازپرداخت دو تا پنج ساله پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

در طرح «همراه» بانک مسکن مشتریان دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب و ضامن رسمی، برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. نرخ سود این تسهیلات بنابر مدت زمان بازپرداخت متفاوت است؛ اگر بازپرداخت سه ساله باشد نرخ سود وام ۱۵ درصدی است و برای بازپرداخت سه سال به بالا و تا حداکثر پنج سال، نرخ سود به ۱۹ درصد افزایش خواهد یافت. در ادامه جزئیات بیشتر طرح همراه بانک مسکن بررسی شده است.

نحوه دریافت وام طرح همراه بانک مسکن

بانک مسکن برای طرح همراه، سقف ۳۰۰ میلیون تومانی تعیین کرده و نرخ سود این تسهیلات به نسبت مدت بازپرداخت می‌تواند ۱۵ یا ۱۹ درصد باشد. متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا در بانک مسکن حساب سپرده کوتاه‌مدت افتتاح کرده و میانگین حساب مدنظر بانک را که حداقل ۶ ماهه است ایجاد کنند تا بتوانند تا ۱۰۰ درصد از میزان سپرده خود وام بگیرند.

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن چقدر است؟

با احتساب ۳۰۰ میلیون تومان مبلغ وام و نرخ سود ۱۹ درصدی که برای مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه است، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و ۷۸۲ هزارتومان به بانک مسکن پرداخت کند. سود ۱۹ درصدی این وام معادل ۱۶۶ میلیون تومان است که مجموع آن با اصل مبلغ وام به ۴۶۶ میلیون تومان خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر،‌ صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.