فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۲۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

کدام بانک ها وام ۴ میلیارد تومانی پرداخت می‌کنند؟ + جزئیات

کدام بانک ها وام 4 میلیارد تومانی پرداخت می‌کنند؟ + جزئیات

بانک تجارت در طرح تصنیف و بانک توسعه تعاون در طرح همکار به مشتریان خود وام چهار میلیارد تومانی پرداخت می‌کنند. جزئیات این تسهیلات در ادامه بررسی می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک تجارت در طرح تصنیف به مشتریان سپرده‌گذار خود تا پنج برابر از میانگین حساب‌شان تسهیلات تا سقف چهار میلیارد تومان پرداخت می‌کند. بانک توسعه تعاون نیز در طرح همراه،‌ وام چهار میلیارد تومانی به دارندگان حساب قرض‌الحسنه ارائه می‌کند. جزئیات بیشتر از این تسهیلات در ادامه تشریح شده است.

نحوه دریافت وام 4 میلیارد تومانی تصنیف از بانک تجارت

در طرح تصنیف بانک تجارت صاحبان کسب و کار می‌توانند بر حسب میانگین حساب خود از ۸۰۰ میلیون تومان تا چهار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود ۱۷ تا ۲۳ درصد دریافت کنند. حساب مورد نیاز برای دریافت این وام، حساب جاری یا کوتاه‌مدت است. متقاضی همچنین می‌تواند تا ۴۸۰ برابر از میزان سپرده خود از این تسهیلات بهره‌مند شود.

ضمانت بازپرداخت اقساط وام تصنیف از طریق ارائه ضامن رسمی، اعتبار شغلی و پروانه کسب و صنفی امکان‌پذیر خواهد بود. چنانچه حساب وام‌گیرنده از نوع کوتاه‌مدت باشد، بانک تجارت برای سپرده شخص پنج درصد سود نیز پرداخت خواهد کرد. همچنین مبلغ هر قسط طرح تصنیف با توجه به سقف چهار میلیارد تومانی وام،‌ نرخ سود ۱۷ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۲۴ماهه، ۱۹۷ میلیون تومان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این تسهیلات، گزارش طرح تصنیف بانک تجارت را در تجارت‌نیوز بخوانید.

شرایط و جزئیات طرح همکار بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون وام طرح همکار را در راستای حمایت از مشتریان خود برای خرید اداره یا ملک مسکونی به دارندگان حساب قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. متقاضی برای بهره‌مند شدن از این تسهیلات، نیازی به سپرده‌گذاری ندارد و می‌تواند فقط با ایجاد میانگین حساب بالا و ارائه سند ملک برای ضمانت، اقدام به دریافت وام همکار کند. سقف مبلغ این تسهیلات نسبت به موقعیت دفتر یا ملک خریداری‌شده متفاوت است؛ بانک توسعه تعاون برای کلانشهر‌های تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز سقف وام را چهار میلیارد تومان، برای مراکز استان‌ها سه میلیارد تومان و برای ساکنان شهرستان‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین کرده است.

با توجه به نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت بازپرداخت حداکثر ۴۸ماهه،‌ وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ ۱۲۸ میلیون تومان به بانک توسعه تعاون پرداخت کند. نکته درخور توجه درباره طرح همکار بانک توسعه تعاون، پنج میلیون و ۴۶۰ هزارتومان هزینه جانبی است که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.