فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۶۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام قرض الحسنه ۷۵۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

جزئیات وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون ویژه اشخاص حقوقیست و مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان کاهش می‌یابد.

به گزارش تجارت نیوز،

​طرح تسهیلاتی مائده بانک توسعه تعاون، شریط دریافت وام قرض‌الحسنه با سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و سقف ۷۵۰ میلیون تومان برای اشخاص حقوقی را فراهم کرده است. این وام سودی ندارد و بانک توسعه تعاون تنها کارمزد صفر، دو یا چهار درصدی از آن دریافت می‌کند.

جزئیات و نحوه دریافت وام بدون سود بانک توسعه تعاون

اشخاصی قادر به دریافت وام مائده خواهند بود که در بانک توسعه تعاون حساب قرض الحسنه جاری یا پس‌انداز افتتاح کرده و مبلغی را در آن سپرده‌گذاری کنند و موفق به ایجاد گردش حساب لازم شوند.

همچنین بانک توسعه تعاون شرایطی را برای متقاضیان فراهم کرده است تا حق امتیاز این وام را به بستگان درجه یک، صاحب حساب حقیقی و سایر معرفی‌شدگان به شرط ضمانت‌دهی صاحب حساب منتقل کنند.

طرح مائده بانک توسعه تعاون چه ویژگی‌هایی دارد؟

سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که بدون سود و با کارمزد صفر،‌ دو و چهار درصد و حداکثر ۶۰ ماه مدت بازپرداخت به متقاضیان ارائه می‌شود. همچنین حداقل زمان ماندگاری سپرده وام‌گیرنده در نزد بانک یک ماه است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 750 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مبلغ هر قسط وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون برای اشخاص حقیقی با درنظر گرفتن کارمزد چهار درصدی و مدت ۶۰ ماهه بازپرداخت به پنج میلیون و ۴۵۴ هزارتومان می‌رسد. این در حالیست که هر قسط تسهیلات مائده برای اشخاص حقوقی با سقف ۷۵۰ میلیون تومانی وام، ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزارتومان خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.