فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۳۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

جزئیات وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت از سامانه فرابانک

جزئیات وام 200 میلیون تومانی بانک ملت از سامانه فرابانک

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فرابانک و به صورت غیرحضوری، وام 200 میلیون تومانی بانک ملت با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

 مشتریان بانک ملت می‌توانند با استفاده از سامانه فرابانک، تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کنند. از ویژگی‌های طرح فرابانک ملت، ثبت‌نام و دریافت وجه وام به صورت غیرحضوری بوده که این طرح را از دیگر تسهیلات متمایز می‌کند. نرخ سود ابن وام 23 درصد و مدت بازپرداخت آن نیز 60 ماه تعیین شده است. در ادامه جزئیات و نحوه دریافت تسهیلات فرابانک ملت تشریح شده است.

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت این تسهیلات را در قالب طرح «فرابانک» به مشتریان سپرده‌گذار و دارای اعتبار شغلی ارائه می‌کند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه فرابانک جهت ثبت‌نام و دریافت تسهیلات اقدامات لازم را پیگیری کنند. از دیگر شرایطی که متقاضی باید دارای آنها باشد حساب قرض الحسنه، ضامن رسمی و حساب سپرده بلندمدت است. البته طرح 200 میلیون تومانی فرابانک ملت به اشخاصی که چک برگشتی یا بدهی به بانک ملت دارند تعلق نخواهد گرفت.

مشتریان دارای رتبه اعتباری A و B در صورت احراز سایر شرایط می‌توانند تا سقف مشخص در قبال ضمانت خود (بدون معرفی شخص دیگری به عنوان ضامن)، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

چگونه از سامانه فرابانک وام بگیریم؟

مراحل دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت از طریق سامانه فرابانک به شرح زیر است:

۱. دریافت شناسه و رمز ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، به صورت غیر حضوری (با استفاده از برنامه کاربردی امضای ملت/ اطلاعات کارت) و با مراجعه حضوری (ارائه کارت ملی در شعب بانک ملت)

۲. ورود به سامانه بانکداری اینترنتی

۳. انتخاب گزینه «تسهیلات غیرحضوری فرابانک ملت» از منوی خدمات پیشنهادی یا قسمت خدمات در منوی تسهیلات

۴. مطالعه و تائید «شرایط و مقررات»

۵. انجام استعلام‌های مورد نیاز به صورت برخط

۶. مشاهده لیست تسهیلات پیشنهادی سامانه (متناسب با رتبه اعتباری)

۷. انتخاب تسهیلات متناسب با شرایط

۸. ورود اقلام اطلاعاتی و بارگذاری مدارک مورد نیاز

۹. دریافت رسید درخواست

نحوه بازپرداخت اقساط طرح فرابانک ملت

بانک ملت برای تسهیلات فرابانک سقف 200 میلیون تومانی، نرخ سود 23 درصدی و بازپرداخت 60 ماهه تعیین کرده است. حال چنانچه شخصی موفق به دریافت این وام شود، باید ماهانه مبلغ پنج میلیون و 640 هزارتومان قسط پرداخت کند. سود 23 درصدی این طرح معادل 138 میلیون و 300 هزار تومان است که در مجموع، مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده همراه با مبلغ اصل وام به 338 میلیون تومان خواهد رسید.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.