فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۴۰۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

همه چیز درباره وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی

وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی به افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق‌شان را از این بانک دریافت کنند و دارای رتبه اعتباری مناسب باشند.

به گزارش تجارت نیوز،

طرح 100 میلیون تومانی بانک ملی ویژه آن دسته از مشتریانی است که در این بانک دارای حساب سپرده قرض الحسنه هستند و موفق به کسب رتبه اعتباری B ،A یا C از سوی بانک مرکزی شده‌اند. سقف مبلغ این تسهیلات بسته به رتبه اعتباری متقاضی تا 100 میلیون تومان است که با نرخ سود 23 درصدی، مدت بازپرداخت چهارساله و بدون نیاز به ضامن به آنان پرداخت می‌شود. گفتنی است دوره بازپرداخت این تسهیلات برای وام تا سقف 50 میلیون تومان، 36 ماهه است.

جزئیات تسهیلات بدون ضامن بانک ملی

مشمولان دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک ملی تمامی مشتریانی هستند که حقوق و مزایای خود را از طریق حساب خود واقع در بانک ملی دریافت می‌کنند. این اشخاص برای دریافت این تسهیلات به گواهی کسر از حقوق و رتبه اعتباری مناسب نیازمندند تا بانک ملی بدون درخواست ضامن رسمی به آنها 100 میلیون تومان وام پرداخت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی بانک ملی

با احتساب نرخ 23 درصدی سود و مهلت 48 ماهه بازپرداخت، چنانچه شخص متقاضی موفق به دریافت 100 میلیون تومان وام شود، باید در هر قسط مبلغ سه میلیون و 205 هزارتومان به بانک ملی بپردازد. به این ترتیب، مجموع رقم اصل و سود وام در پایان دوره بازپرداخت به 153 میلیون و 847 هزار تومان می‌رسد.

شایان ذکر است از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.