فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۸۲۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه ویژه افرادیست که دارای پایانه پرداخت یا دستگاه‌های کارتخوان این بانک هستند. نرخ سود این وام 23 درصد و سررسید آن 36 ماهه است.

به گزارش تجارت نیوز،

افرادی که دارای حساب متصل به پایانه‌های پرداخت و دستگاه‌های کارتخوان بانک سپه هستند، می‌توانند در طرح تسهیلاتی کارآسان، تا سقف پنج میلیارد تومان وام از این بانک دریافت کنند. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر دوره بازپرداخت آن 36 ماه تعیین شده است.

جزئیات بیشتر درباره این وام در ادامه این گزارش مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

شرایط دریافت وام با دستگاه کارتخوان بانک سپه چیست؟

بانک سپه کف و سقف مبلغ وام طرح کارآسان را به ترتیب 10 میلیون تومان و پنج میلیارد تومان تعیین کرده است و مبلغ وام هر متقاضی، به تراز و گردش مالی حساب او بستگی دارد. در واقع صاحب هر دستگاه کارتخوان یا پایانه فروشگاهی متصل به بانک سپه که به طور روزانه تراکنش بیشتری را در شبکه شتاب ثبت کند، می‌تواند مبلغ بیشتری را به عنوان تسهیلات دریافت کند.

زمان خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات، بین دو تا 6 ماه است. همچنین متقاضی باید علاوه بر اعتبار شغلی، یک ضامن هم‌صنف برای دریافت این تسهیلات به بانک سپه معرفی کند. افراد دارای چک برگشتی و بدهی به شبکه بانکی نیز از دریافت این وام محرومند.

مبلغ اقساط وام 5 میلیارد تومانی بانک سپه چقدر است؟

متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات پنج میلیارد تومانی، با نرخ سود 23 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه می‌شوند، موظفند که هر ماه مبلغ 193 میلیون و 548 هزار تومان به عنوان قسط این تسهیلات بپردازند. در نتیجه مبلغ اصل و سود وام که متقاضی به بانک سپه پرداخت می‌کند، معادل 6 میلیارد و 967 میلیون تومان است.

هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی برای اعطای این وام نیز 200 هزار تومان است که پرداخت آن بر عهده وام‌گیرنده است.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.