فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۸۱۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی بانک شهر+ جزئیات

شرایط دریافت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر+ جزئیات

وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی تعلق می‌گیرد دارای حداقل سه ماه میانگین حساب در این بانک داشته باشند.

به گزارش تجارت نیوز،

مشتریان بانک شهر می‌توانند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس تا سقف 50 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. این تسهیلات تنها به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک میانگین حساب داشته باشند. بانک شهر نرخ سود این وام را 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را 36 ماه تعیین کرده است.

جزئیات وام بدون ضامن بانک شهر

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. 

متقاضی دریافت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر، باید با اعتبارسنجی و ارائه اعتبار شغلی به بانک شهر ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط وام، ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی شخص متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

متقاضیان دریافت این وام باید در ابتدا یک حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کنند. پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح این حساب و  کسب امتیاز، متقاضی می‌تواند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس مراحل بعدی را برای دریافت این وام طی کند و نیازی به مراجع حضوری به شعب بانک شهر برای دریافت این تسهیلات نیست.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر

افرادی که موفق شوند وام 50 میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه را دریافت کنند، باید هر ماه یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان قسط به بانک شهر پرداخت کنند. همچنین مجموع اصل و سود این وام در پایان زمان بازپرداخت به 69 میلیون و 677 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.