فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۱۰۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

شرایط دریافت وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی بانک سینا + جدول

شرایط دریافت وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا + جدول

متقاضیانی که دارای حداقل دو ماه میانگین حساب باشند، می‌توانند وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک سینا را با نرخ سود 23 درصدی دریافت کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

بانک سینا در طرح لیلیوم شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این وام با نرخ سود 23 درصد برای مشتریان در دسترس است. دریافت کنندگان این وام نیازی به ضامن ندارند بلکه این تسهیلات بر اساس اعتبارسنجی به مشتریانی که حداقل دو ماه در این بانک حساب داشته باشند، پرداخت می‌شود. همچنین متقاضیان موظفند در مدت زمان حداکثر 36 ماه وام دریافتی را تسویه کنند.

فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وام 50 میلیونی بانک سینا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و متقاضیان برای درخواست این تسهیلات می‌توانند از طریق اپلیکیشن سیبانک اقدام کنند.

جزئیات وام 50 میلیون تومانی بانک سینا

متقاضیان وام لیلیوم بانک سینا برای دریافت این وام نیاز به میانگین سپرده دو الی 6 ماهه دارند. این تسهیلات بر اساس اعتبارسنجی بانک مرکزی به متقاضیان اختصاص می‌یابد. اعتبار سنجی بانک مرکزی بر اساس رتبه‌های B ،A و C انجام  می‌شود و سقف وام برای افرادی که رتبه A دارند، 50 میلیون تومان و برای رتبه‌های B و C به ترتیب 20 میلیون و 10 میلیون تومان است.

به علاوه این وام با ضریب تسهیلات حداقل 150 درصد و حداکثر 178 درصد در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد. مدت بازپرداخت تسهیلات لیلیوم نیز حداقل 12 و حداکثر 36 ماه است.

اطلاعات کامل وام لیلیوم بانک سینا شامل مدت سپرده‌گذاری و سایر ضریب تسهیلات و بازپرداخت در جدول زیر نمایش داده شده است.

مدت سپرده‌گذاری (ماه) مدت بازپرداخت (ماه) ضریب تسهیلات
۲ ۱۲ 150%
۳ ۱۸ 159%
۴ ۲۴ 166%
۵ ۳۰ 172%
۶ ۳۶ 178%

 

شرایط بازپرداخت تسهیلات لیلیوم بانک سینا چگونه است؟

متقاضیانی که موفق به دریافت وام لیلیوم 50 میلیونی با سود 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماهه بانک سینا شده‌اند ملزم به پرداخت ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان قسط هستند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت اصل و سود وام در زمان سررسید به 69 میلیون و 777 هزار تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.