فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۱۵۸۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن ۲۰۰ میلیون تومانی بلوبانک را دریافت کنند؟

چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی بلوبانک را دریافت کنند؟

وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی بلوبانک ویژه کارمندان سازمان‌هایی است که با این نئوبانک همکاری تجاری دارند. اطلاعات بیشتر درباره این تسهیلات در ادامه بررسی شده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

بلوبانک به کارمندان سازمان‌هایی که در این نئوبانک حساب دارند، تا سقف 200 میلیون تومان وام با حداکثر سود 24 درصد پرداخت می‌کند. همچنین مدت زمان پرداختی این وام برای کارمندان حداکثر 24 ماهه است.

متقاضیان برای دریافت وام سازمانی نیازی به وثیقه و ضامن ندارند بلکه تنها باید از سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کنند، معرفی‌نامه بگیرند. روند اعتبارسنجی کارمندان که شامل نداشتن چک برگشتی و تسهیلات معوقه است از طریق بررسی سابقه فرد در سیستم بانکی کل کشور توسط بانک مرکزی انجام می‌شود.

وام سازمانی بلوبانک به چه کسانی و با چه شرایطی تعلق می‌گیرد؟

وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن بلوبانک برای کارمندانی که سازمانشان در بلوبانک حساب دارد در نظر گرفته شده است. بر این اساس وام سازمانی به کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها اختصاص دارد و دیگر افراد واجد شرایط دریافت وام نیستند. همچنین سازمان‌ها امکان انتخاب مقدار مبلغ پرداختی به کارمندان خود را تعیین می‌کنند.

برای دریافت وام، سازمان‌ها ملزم به ایجاد حساب حقوقی هستند. به علاوه ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک الزامی است. همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها ملزم به پرداخت حقوق پرسنل خود از طریق حساب‌های بلوبانک می‌باشند و ارائه گواهی کسر از حقوق کارمندان برای سازمان‌ها از ملزومات دریافت وام 200 میلیون تومانی است. 

مبلغ اقساط وام بدون ضامن 200 میلیون تومانی بلوبانک چقدر است؟

مبلغ پرداختی وام برای کارمندان متقاضی یک تا 200 میلیون تومان است و سود وام براساس مدت زمان پرداخت اقساط که توسط وام‌گیرنده انتخاب می‌شود، تعیین شده است. بازه زمانی بازپرداخت وام حداقل 6 ماهه و حداکثر 24 ماهه است. لازم به ذکر است که امکان بازپرداخت وام در مدت زمان 12 ماهه و 18 ماهه نیز وجود دارد. حداکثر مبلغ قسط ماهانه در دوره بازپرداخت 24 ماهه با احتساب 23 درصد سود، مبلغ 10 میلیون و 474 هزار تومان است. 

همچنین در صورتی که وام‌گیرنده قبل از موعد پایانی کل وام را تسویه کند، ۹۰ درصد از سود آینده اقساط باقی‌‌مانده‌اش بخشیده خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.