کد مطلب: ۸۸۵۰۲۱

عرضه بیش از ۵۳ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی

عرضه بیش از ۵۳ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی

بورس انرژی ایران امروز ‌میزبان عرضه بیش از ۵۳ هزار و ۶۲۲ تن فرآورده هیدروکربوری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس انرژی ایران امروز ‌شنبه ششم آبان‌ماه ۱۴۰۲ میزبان عرضه بیش از ۵۳ هزار و ۶۲۲ تن فرآورده هیدروکربوری است که از این میزان ۳۱ هزار تن آن مربوط به عرضه‌های رینگ صادراتی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، مجتمع گاز پارس جنوبی با عرضه ۲۲ هزار تن «گاز مایع» صادراتی در صدر فهرست عرضه‌کنندگان امروز می‌نشیند.

پس از آن شرکت پالایش نفت تبریز با عرضه ۱۸ هزار و ۶۰۰ تن «نفت سفید»، ۹۳۰ تن «حلال ۴۰۲»، ۵۰۰ تن «آیزوریسایکل»، ۵۰۰ تن «آیزوفید» و بیش از ۲۳۲ تن «حلال ۴۰۴» در رینگ داخلی دومین عرضه‌کننده امروز است.

شرکت پالایش نفت بندرعباس هفت هزار تن «گاز مایع» را در فهرست عرضه‌های بین‌المللی و یک‌هزار و ۸۶۰ تن «حلال ۴۰۲» را در فهرست عرضه‌های داخلی روز ‌شنبه قرارداده است.

شرکت پالایش گاز فجر جم و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم هر کدام به ترتیب سه هزار تن و یک هزار تن «گاز مایع» در رینگ صادراتی عرضه می‌کنند.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بیستون نیز «سبد پایه ۲۰۲» را در رینگ داخلی امروز عرضه خواهدکرد.

دادوستد ۳۲.۳ هزار تن نفت سفید نفت صادراتی

چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۴۷ هزار و ۳۱۶ تن فرآورده‌ هیدورکربوری با ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال در بورس انرژی ایران دادوستد شد.

۳۲ هزار و ۳۴۵ تن از معاملات چهارشنبه به معامله «نفت سفید» شرکت نفت ستاره خلیج فارس اختصاص داشت و بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال در رینگ بین‌الملل ارزش‌آفرینی کرد.

گفتنی است در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ششم آبان‌ماه ۱۴۰۲، هفت هزار و ۹۷۱ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از یک‌هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال نیز در رینگ داخلی معامله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.