خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۸۰۷۵

عرضه ۴۵ هزار تن فرآورده صادراتی در بورس انرژی

عرضه ۴۵ هزار تن فرآورده صادراتی در بورس انرژی

بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶۳ هزار و ۲۸۵ تن فرآورده هیدروکربوی است که از این میزان ۴۶ هزار و ۵۰۰ تن آن مربوط به فرآورده‌های رینگ بین‌المللی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲، شرکت نفت ستاره خلیج فارس با عرضه ۳۵ هزار تن فول رنج نفتا و ۱۰ هزار تن گاز مایع در مجموع  ۴۵ هزار تن فرآورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل عرضه کرده‌‌است.

شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت نیز با عرضه یک‌هزار و ۵۰۰ تن MTBE در این رینگ توانسته نام خود را در فهرست عرضه‌کنندگان صادراتی قرار دهد.

دوشنبه‌، روز عرضه‌های پرتعداد متانول

رینگ داخلی بورس انرژی ایران میزبان بیش از ۱۶ هزار و ۷۸۵ تن فرآورده هیدروکربوری در رینگ داخلی است.

هفت هزار و ۳۰۸ تن از این فرآورده‌ها به عرضه‌‌های متانول پتروشیمی‌های سبلان، بوشهر، زاگرس و فن‌آوران، شرکت متانول کاوه و شرکت آرتا انرژی اختصاص دارد.

شرکت پالایش نفت کرمانشاه چهار هزار و ۵۰۰ تن ته‌مانده برج تقطیر و شرکت کانی کربن طبس نیز دو هزار تن زغال‌سنگ در این رینگ عرضه می‌کند.

شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی بلور کویر یک‌هزار تن زغال‌سنگ آنتراسیت و شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت نیز یک‌هزار تن MTBE را در فهرست عرضه‌های امروز قرار داده‌اند.

شرکت پتروشیمی تبریز متنوع‌ترین عرضه‌های امروز را دارد و برش سنگین، سوخت کوره سبک، پنتان و نیتروژن مایع را به عرضه‌های امروز رینگ داخلی بورس انرژی ایران افزوده است.

رینگ داخلی بورس انرژی ایران امروز هم‌چنین میزبان ۴۵۰ تن نیتروژن مایع پتروشیمی بوشهر و ۲۰۰ تن برش سنگین پتروشیمی جم بود.

منبع : بورس انرژی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.