خبر مهم:

کد مطلب: ۸۴۲۴۹۴

مس مفتول روی رینگ صادراتی بورس کالا می‌رود

مس مفتول روی رینگ صادراتی بورس کالا می‌رود

تالار صادراتی بورس کالای ایران چهارشنبه هفته جاری (۴ مرداد) برای نخستین بار میزبان عرضه ۱۰۰ تن مس مفتول دنیای مس کاشان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نحوه تسویه در این عرضه به صورت تسویه اعتباری به صورت ۳۰ درصد نقدی به حساب بورس کالا در زمان تسویه و ۷۰ درصد اعتبار اسنادی ۲ ماهه با کارمزد ماهیانه ۲.۴۵ درصد است.

تا پیش از این مس در تالار صادراتی در قالب مس کاتد عرضه و معامله شده بود و اکنون مس مفتول نیز به سبد کالاهای تالار صادراتی اضافه شده است.

مفتول مسوار نوعی از مفتول فولادی است که با روکشی از فلزات قلع و مس پوشانده شده اند. از کاربردهای این مفتول تولید سیم و کابل، آرماتوربندی ساختمان، ساخت سیم جوش و عملیات جوشکاری، ساخت انواع چوب لباسی و آویز، ساخت صفحه های یخچال های فروشگاهی، قفسه های فروشگاه ها، باکس ها و غیره هستند.

در تولید مفتول های مسوار، چربی زدایی از مهم ترین مراحل آن است زیرا در صورت پاک نشدن درست و صحیح مفتول ها، مرحله آبکاری دچار اختلال می شود. از کاربردهای آن می توان به تولید سیم و کابل و مفتول، آرماتوربندی ساختمان، ساخت سیم جوش و عملیات جوشکاری، ساخت انواع چوب لباسی و آویز، ساخت صفحه های یخچال های فروشگاهی و قفسه های فروشگاه ها و باکس ها و غیره اشاره کرد.

منبع: کالا خبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.