فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۴۱۴۱

داد وستد ۳میلیون و ۳۷۷هزار تن محصول در بورس کالا/ کدام محصولات در صدر جدول معاملاتی رفتند؟

داد وستد ۳میلیون و ۳۷۷هزار تن محصول در بورس کالا/  کدام محصولات در صدر جدول معاملاتی رفتند؟

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۳۷۷ هزار تن انواع محصول به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که در جدول معاملات، سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر بودند.

به گزارش تجارت نیوز،

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۳۷۷ هزار تن انواع محصول به ارزش ۴۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد؛ بررسی جدول معاملات نشان می دهد که سیمان با معامله ۱.۲ میلیون تن، سنگ آهن با معامله ۸۶۵ هزار تن و فولاد با معامله ۵۰۰ هزار تن، سه محصول پرطرفدار بورس کالا در هفته گذشته بودند.

 تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۲۴۲ تن انواع کالا به ارزش ۲۸ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۱۷ تن سیمان، ۸۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۵۰۰ هزار و ۴۱۰ تن فولاد، ۲۲۰ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۰ هزار و ۷۲۰ تن مس، ۷ هزار و ۱۲۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۳۰۰ تن روی، ۲۶۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۰۰ تن معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۴۰۳ هزار و ۶۵۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۲۷ هزار و ۸۰۹ تن قیر، ۱۰۹ هزار و ۷۶ تن مواد پلیمری، ۹۲ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۷ هزار و ۴۰۴ تن مواد شیمیایی، ۲۶ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۴۲۷ تن روغن، ۳ هزار و ۳۷۰ تن گوگرد، ۳ هزار تن سلاپس واکس و ۵۷۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۶ هزار و ۷۳۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۵۲ میلیارد تومان بود.

 

منبع : کالاخبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار