کد مطلب: ۶۰۰۵۱۶

بیش‌ترین سودآوری ماهانه در بازار طلا و سکه / بازدهی ماهانه بازارهای مالی از آبان الی آذر ۱۴۰۰

بیش‌ترین سودآوری ماهانه در بازار طلا و سکه / بازدهی ماهانه بازارهای مالی از آبان الی آذر ۱۴۰۰

با توجه به تغییرات قیمت‌ها در بازار آبان، قیمت طلا و سکه در بازار بیش‌ترین افزایش را ثبت کردند. همچنین خودرو و مسکن دو بازاری بودند که در آبان افزایش شاخص زیادی را ثبت نکردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس تغییرات قیمت‌ها در بازارهای مختلف، طلا و سکه در آبان ۱۴۰۰ بیش‌ترین بازدهی مثبت را ثبت کردند. پس از آن دلار و خودرو بالاترین بازدهی را داشتند.

بازدهی دلار

دلار آبان ۱۴۰۰ را با قیمت حدودی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کرد و به سقف ۲۸ هزار و ۳۰۰ هزار تومان هم رسید. قیمت دلار در تاریخ ۲۲ آبان به ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید اما دوباره روند نزولی به خود گرفت. اما در روزهای پایانی آبان و ابتدای آذر روند صعودی به خود گرفت.

بورس

شاخص بورس آبان ۱۴۰۰ را در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار آغاز کرد. پس از یک نوسان که به کانال یک میلیون و ۴۵۶ هزار رسید روند نزولی به خود گرفت و در پایان ماه به یک میلیون و ۳۸۷ هزار تومان رسید.

خودرو

بازار خودرو در آبان بازاری با افزایش قیمت در خودروهای داخلی همراه بود. قیمت بسیاری از خودروهای داخلی سقف قیمتی جدیدی ثبت کردند. بر اساس داده‌های مرکز آمار شاخص کالاهای بادوام نسبت به ماه گذشته حدود چهار درصد رشد داشته است.

مسکن

بنا بر اطلاعات مرکز آمار شاخص مسکن نسبت به ماه گذشته حدود ۱٫۵ درصد رشد داشته است.

55 20

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.