کد مطلب: ۸۷۴۶۷۳

جزئیات جدید از برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت

جزئیات جدید از برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت

رئیس سازمان بورس گفت: برای مدل برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجید عشقی رئیس سازمان بورس در خصوص بازگشایی نماد‌های استانی سهام عدالت گفت: برای مدل برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت هنوز تصمیم گیری نهایی نشده است تلاش داریم که با مشارکت تمام دستگاه‌های مسئول در بحث سهام عدالت یک مدل مورد اتفاق را بیاوریم. البته بحث اصلی آن انجام شده است امیدواریم تا پایان سال بخش عمده آن انجام شود یعنی اصلا مجامع برگزار شود، اما خیلی قابل پیش بینی نیست چرا که موضوع حساس است.

زمان برگزاری مجامع نمادهای استانی سهام عدالت

او در نهایت در پاسخ به این پرسش که مجامع نمادهای استانی سهام عدالت تا پایان سال برگزاری می‌شود، بیان کرد: امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

پیش از این در ۹ مردادجعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفته بود؛ نماد‌های معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از اسفند ۱۴۰۰ با مصوبه شورای عالی بورس متوقف شدند و این توقف تاکنون ادامه دارد. دو موضوع در خصوص این نماد‌ها مطرح است اول این که این شرکت‌ها باید سازوکاری که شورای عالی بورس در ادامه مشخص خواهد کرد مجامع سنوات گذشته خود یعنی سال‌های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹، ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ را برگزار کنند بعد از برگزاری مجامه مجدد بحث بازگشایی این نماد‌ها در شورای عالی بورس مطرح می‌شود و تصویب و تایید سازمان بورس می‌شود نماد‌های معاملاتی این شرکت‌ها را بازگشایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.