کد مطلب: ۸۹۴۴۹۷

آگهی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در اولین استان منتشر شد

آگهی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در اولین استان منتشر شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: اولین استانی که بناست مجامع شرکت‌ها را برگزار کند خراسان شمالی است که اکنون آگهی آن در سامانه کدال منتشر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شورای عالی بورس مصوبه‌ای را داشته است که بر اساس آن مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت برگزار شود در واقع اقدامات هم در راستای همان مصوبه شورای عالی بورس است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: اولین استانی هم که بناست مجامع خود را برگزار کند خراسان شمالی است که آگهی خود را روی سامانه کدال منتشر کرده است. مجامع هم بناست از طریق سامانه دیما که متولی آن شرکت سپرده‌گذاری است برگزار شود و یعنی این امکان فراهم است که افراد به شکل الکترونیکی در مجمع هم حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این پرسش که چه کسانی می‌توانند در این مجمع شرکت کنند؟ بیان کرد: سهامداران شرکت سرمایه گذاری استانی می‌توانند در مجمع مشارکت کنند و این مجمع برای خراسان شمالی ۲۳ بهمن برگزار می‌شود. برای استان‌های دیگر هم به تدریج آگهی دعوت منتشر خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که اگر سهامداری امکان حضور الکترونیکی و عادی در مجمع را نداشت چه اقدامی می‌تواند انجام دهد؟ گفت: سهامدار می‌تواند وکالت به شرکت تعاونی شهرستانی خودش دهد تا شرکت تعاونی به وکالت از فرد در مجمع حضور پیدا کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.