خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۷۰۲

«تجارت‌نیوز» از کارنامه فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ۱۴۰۳ گزارش می‌دهد:

رکوردشکنی تاریخی کاوه/ درآمد فولاد کاوه در ارتفاع ۴ هزار میلیارد تومانی قرار گرفت

رکوردشکنی تاریخی کاوه/ درآمد فولاد کاوه در ارتفاع 4 هزار میلیارد تومانی قرار گرفت

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین 1403، به اعدادی در بخش تولید و فروش و به تبع آنها درآمد دست یافته که بی‌سابقه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، تازه‌ترین گزارش فعالیت ماهانه فولاد کاوه جنوب کیش از رکوردزنی این شرکت در بخش تولید و فروش رونمایی کرده است. بر اساس گزارش فعالیت ماهانه شرکت فولاد کاوه، این شرکت در فروردین 1403 موفق به تولید 385 هزار و 310 تن از محصولات خود شده است. این عدد در مقایسه با تناژ تولید 202 هزار تنی شرکت در اسفند 1402 با رشد 90 درصدی روبه‌رو شده است.

کاوه 1

همچنین مقدار تولید فولاد کاوه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یعنی فروردین 1402 رشد 6.7 درصدی پیدا کرده است.

تناژ فروش همچنان روی مدار صعود‌ی‌ است

در سمت فروش نیز تمامی ارقام صعودی است؛ به طوری که تناژ فروش شرکت در این ماه نسبت به ماه گذشته یعنی اسفند 1402 افزایش پیدا کرده است. بر این اساس، مقدار فروش فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین امسال نسبت به اسفندماه با افزایش 41 درصدی از 134 هزار تن به 190.5 هزار تن رسیده است.

کاوه 2

از سویی این عدد در مقایسه با تناژ فروش 154 هزار تنی کاوه در فروردین 1402 بیش از 23 درصد رشد کرده است.

درآمد فولاد کاوه در آستانه ارتفاع 4 هزار میلیارد تومانی!

درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت فولاد کاوه، در اولین ماه سال، به ارتفاع سه هزار و 997 میلیارد تومانی رسیده است. درآمد ماهانه این شرکت در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، با جهش بیش از 24 درصدی روبه‌رو شده است. همچنین مقایسه درآمد فولاد کاوه در بعد ماهانه، نشان از رشد 50 درصدی آن نسبت به عملکرد شرکت در اسفندماه 1402 دارد.

کاوه 3

علاوه بر رشد فروش شرکت، افزایش نرخ فروش در هر دو محصول اصلی فولاد کاوه در افزایش درآمد این شرکت تاثیر داشته است. بر اساس گزارش ماهانه شرکت، نرخ فروش شمش بیلت داخلی 21 میلیون و 578 هزار تومان و نرخ فروش شمش بیلت صادراتی 19 میلیون و 135 هزار تومان در فروردین‌ماه بوده است که هر دو نرخ نسبت به نرخ‌های اسفند‌ماه افزایش پیدا کرده‌اند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.