فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۱۳۴

برنامه افزایش سرمایه ۷۰۰، ۱۰۰ و ۲۰ درصدی چهار شرکت بورسی و فرابورسی

برنامه افزایش سرمایه ۷۰۰، ۱۰۰ و ۲۰ درصدی چهار شرکت بورسی و فرابورسی

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰، ۲۰، ۷۰۰ و ۱۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، چهار شرکت سرمایه گذاری هامون صبا، ماشین سازی اراک، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان و آذرآب به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 100، 20، 700 و 100 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، "وهامون" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 500 به 1000 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و سرمایه گذاری در سهام شرکت ها، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار و عدم خروج نقدینگی اعمال خواهد شد.

"فاراک" درصدد است سرمایه فعلی را از 2 به 2.47 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین "زگلدشت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 70 به 560 میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

در این میان، "فاذر" درصدد است سرمایه فعلی را از 1.8 به 3.6 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل آورده نقدی سهامداران به منظور بهسازی و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولید، اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز پروژه های در دست اجرا، استفاده از حداکثر ظرفیت تولید و طرح اصلاح ساختار نیروی انسانی اعمال خواهد شد.

منبع : بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.