فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۲۸۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال ثغرب تیر ۱۴۰۳ / دورخیز برای سقف تاریخی

تحلیل تکنیکال ثغرب تیر 1403 / دورخیز برای سقف تاریخی

تحلیل تکنیکال ثغرب نشان می‌دهد روند اصلاحی قیمت که از بهمن سال گذشته آغاز شده بود، رفته‌رفته به پایان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سهام سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب با نماد «ثغرب» در بازار اول فرابورس قابل معامله است. سهام ثغرب با ارزش بازاری بالغ بر هزار و 395 میلیارد تومان در گروه انبوده‌سازی، املاک و مستغلات قرار دارد.

آنالیز تابلوی معاملات «ثغرب» نشان می‌دهد رفتار قیمت این سهم با وقفه کوتاهی در جهت تحرکات مشکوک حقوقی‌های سهم صورت می‌پذیرد؛ از این رو هر زمان که حقوقی شروع به خرید‌های سنگین کرده، کمی بعد، سهم از سویینگ‌های کف ساخته‌شده در نمودار خود، بازدهی‌ خوبی نصیب سهامداران کرده است. بنابراین برای تشخیص اعتبار موج صعودی، بررسی رفتار حقوقی‌های سهم اهمیت زیادی دارد.

تحلیل تکنیکال ثغرب تیرماه 1403

نمودار قیمت سهام ثغرب در بعد هفتگی روایتی واضح از روند صعودی این نماد از بهمن‌ماه 1400 دارد. سقف‌ها و کف‌های بالاتر و همچنین ری‌اکشن‌های هم‌اندازه، به‌خوبی روند صعودی قیمت سهام سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب را تایید می‌کند. این روند صعودی با اسپایک آغاز شده و سپس وارد فاز ترند شده است.

ثغرب

نگاهی نزدیک‌تر به چارت ثغرب در تایم‌فریم روزانه، نشان می‌دهد قیمت از تاریخ 25 بهمن 1402، وارد موج اصلاحی مگاترند صعودی خود شده است. در این روند اصلاحی، تاکنون پنج موج طی شده است. بر همین اساس، استفاده از خط p0-p4 می‌تواند پایان احتمالی لگ اصلاحی را به سهامداران نشان دهد.

داده‌های قیمتی چارت ثغرب نشان می‌دهد به کمک موج مثبتی که در کلیت بازار سهام در شنبه و یکشنبه پس از مشخص شدن رئیس‌جمهوری منتخب به راه افتاد، قیمت این نماد از خط p0-p4 عبور کرده است. ناگفته نماند قیمت تا تراز 61.8 فیبوناچی اصلاحی ترسیم‌شده روی لگ جنبشی اصلاح کرده است.

ثغرب 2

سهامدارانی که به‌تازگی و پس از شکست این خط وارد سهام شده‌اند، با حد زیان 940 تومانی، ثغرب را در پرتفوی خود نگاه خواهند داشت. همچنین می‌توان سقف‌های روند اصلاحی را که در قیمت‌های هزار و 239، هزار و 617 و در نهایت هزار و 820 تومان که سقف تاریخی نماد ثغرب است، به عنوان تارگت‌های روند صعودی این سهم، برشمرد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.