فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۷۶۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی فولای / صنایع فولاد آلیاژی یزد رکورد یک ساله درآمدزایی را شکست

درآمد ماهانه فولای ۶۱ درصد رشد کرد

تحلیل بنیادی فولای / صنایع فولاد آلیاژی یزد رکورد یک ساله درآمدزایی را شکست

بررسی گزارش فعالیت ماهانه فولاد آلیاژی یزد نشان می‌دهد شرکت در مردادماه امسال با رشد انفجاری میزان تولید فروش، به بالاترین سطح درآمد در یک سال گذشته رسیده است.

به گزارش تجارت نیوز،

بر اساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد آلیاژی یزد، این شرکت در مردادماه امسال، تناژ تولید خود را به ارتفاع دو هزار و 641 تن رسانده که بیشترین میزان در یک سال گذشته است. مقایسه میان سطح تولید مرداد‌ و تیر، نشان از رشد 38 درصدی تولید فولای دارد. گفتنی است سطح تولید مردادماه 1403 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رشد 232 تنی معادل 9.6 درصدی همراه بوده است.

تولید فولای

تناژ فروش فولای رشد 54 درصدی را ثبت کرد

رشد مطلوب فولای در بخش تولید، به عملکرد شرکت در بخش فروش نیز سرایت کرده است. در همین راستا، تناژ فروش شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در مردادماه امسال، رشدی 54 درصدی نسبت به ماه پیشین پیدا کرده است.

فروش فولای

همچنین میزان فروش فولای نسبت به مردادماه سال گذشته، با رشدی 40 درصدی مواجه شده است. 

درآمد ماهانه فولای 61 درصد افزایش یافت

در بخش درآمد‌ها، عملکرد صعودی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد سومین پرده متوالی از سریال روند صعودی درآمد را به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش عملکردی مردادماه، نماد فولای موفق به ساخت درآمد 142 میلیاردی در مردادماه شده که با رشدی 61 درصدی نسبت به درآمد شرکت در تیر همراه بوده است.

درآمد فولای

از سویی بررسی عملکرد صنایع فولاد آلیاژی یزد در پنجمین ماه 1403، در مقایسه با درآمد ساخته‌شده در مردادماه 1402، حاکی از رشد 73 درصدی آن است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.