فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۹۹۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحلیل بنیادی کاما / درآمد باما در مردادماه ۸۸ درصد ریزش کرد

تولید باما ۲۱ درصد کاهش یافت

تحلیل بنیادی کاما / درآمد باما در مردادماه 88 درصد ریزش کرد

نگاهی به گزارش عملکردی ماهانه شرکت باما نشان می‌دهد، سطح تولید و فروش این شرکت در مردادماه با افت محسوسی روبه‌‌رو بوده است.

به گزارش تجارت نیوز،

گزارش عملکرد ماهانه شرکت باما که سهام آن با نماد کاما در بورس تهران حضور دارد، در پنجمین ماه سال منتشر شد. سطح تولید این شرکت در مردادماه در سطح ۱۰ هزار و ۲۲۵ تنی قرار گرفته که بیش از ۲۱.۶ درصد نسبت به سطح تولید تیرماه‌ کاهش یافته است. 

با این حال می‌توان رشد اندک ۷.۵ درصدی سطح تولید شرکت، نسبت به مقیاس تولید در مردادماه سال گذشته را، در نمودار ترسیم شده مشاهده کرد.

تولید باما

تناژ فروش کاما سقوط ۵۶ درصدی را تجربه کرد 

آنالیز عملکردی شرکت معدنی کاما در بخش فروش، نشان از وضع وخیم‌تر آن دارد. بر اساس نمودار تناژ فروش کاما طی یک‌سال گذشته، فروش هشت هزار و ۵۷۲ تنی مردادماه ۱۴۰۳، بالغ بر ۵۶ درصد نسبت به تیرماه سال جاری افت کرده است.

همچنین کاهش ۱۸ درصدی فروش شرکت، نسبت به بازه مشابه در سال پیشین قابل ملاحظه است.

فروش باما

درآمد کاما 88 درصد ریزش کرد

در حالی که شرکت معدنی باما در مردادماه سال گذشته، بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون درآمد ساخته است، درآمد شرکت در مرداد سال جاری با افتی ۸۸ درصدی در سطح دو میلیارد و ۴۹۰ میلیونی قرار گرفته است.

درآمد باما

گفتنی است درآمد کاما در تیرماه در سقف ۱۳ ماهه قرار گرفته بود و موفق به ساخت ۳۱۶ میلیارد تومان در ردیف درآمدی خود شده بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.