فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۰۳۱

مهدی رباطی رئیس سازمان بورس می‌شود؟

مهدی رباطی رئیس سازمان بورس می‌شود؟

یکی از سه گزینه احتمالی ریاست سازمان بورس با اعلام عدم تمایل قبول مسئولیت و علت این تصمیم، 15 سر فصل مهم برای مدیریت جدید آماده کرد!

به گزارش تجارت نیوز،

مهدی رباطی که به همراه حجت اله صیدی و بهرنگ اسدی، یکی از گزینه های احتمالی برای ریاست سازمان بورس، معرفی شده با تایید این موضوع (هر چند از سوی وزارت اقتصاد تکذیب شد) در فضای مجازی، اعلام کرد: لازم دیدم در خصوص اسامی و مواردی که به شکلی گسترده بعد از جلسه دیشب شورای عالی بورس در فضای رسانه ای مطرح شده نکاتی را در پاسخ به پرسش های فعالین مطرح کنم.

چندین نامزد برای پست مهم و سمت خطیر ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح شده، مورد استعلام قرار گرفته و در جلسه شورای عالی بورس هم بررسی شده اند که بنابر لطف و حسن نظر دولت، اینجانب هم جزو این اسامی در کنار اسامی دیگر بوده ام.

بر خلاف بسیاری از دوستان که راغب و پیگیر و در حال لابی برای نشستن بر این صندلی هستند هیچ گونه رغبت و تمایل شخصی برای قبول این مسئولیت ندارم. چون از ستمی که بر سهامداران در 4 سال گذشته رفته بیش از هرکس دیگر آگاهم و می دانم قبول این سمت در این شرایط چه امانت سنگینی است و بهتر از هر کس دیگر می دانم چه اصلاحات عمیق و اساسی باید در ساختار بازار سرمایه انجام شود و وامدار و حافظ منافع هیچ شخص و گروهی هم نیستم و نخواهم بود.

15 سر فصل پیشنهادی مهم که بنظرم رئوس کارهایی است که تیم مدیریتی جدید باید انجام دهند را آماده کرده ام و در اختیار هر عزیزی که به این مسئولیت گمارده شود و وزیر اقتصاد قرار خواهم داد.

منبع : بورس پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.