فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۱۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳/ سهام کوچک گوی سبقت را از شاخص‌سازها ربودند

پایان بورس امروز 24 شهریور 1403/ سهام کوچک گوی سبقت را از شاخص‌سازها ربودند

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که بار دیگر، بزرگان بازار سرخپوش شدند اما کوچکترها توانستند معاملات پررونق‌تری را تجربه و در محدوده سبز حرکت کنند. در جریان معاملات امروز، فولاد به تنهایی شاخص کل را دو هزار واحد پایین کشید.

به گزارش تجارت نیوز،

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که نمادهای شاخص‌ساز باز هم ضعیف ظاهر شدند. به این ترتیب، شاخص کل بورس با افت 9 هزار و 43 واحدی معادل 0.43 درصد عقب‌نشینی کرد و در سطح دو میلیون و 75 هزار و 549 واحد قرار گرفت. 

image_124038

امروز نماد فولاد به تنهایی دو هزار و 93 واحد شاخص کل را پایین کشید. پس از آن، نمادهای فملی و شپنا به ترتیب با 1920 و 1095 واحد، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. شبندر، نوری، شتران و تاپیکو، دیگر نمادها با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بودند.

شاخص هم‌وزن اما به مدد تحرکات مثبت در نمادهای کوچک و متوسط، امروز افزایشی بود و با رشد 3052 واحدی معادل 0.45 درصد، در ارتفاع 676 هزار و 610 واحد قرار گرفت.

پایان بورس امروز 24 شهریور

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی امروز با رشد روبرو بود و به 9.5 میلیارد برگه سهم رسید. ارزش معاملات خرد اما همچنان در کانال سه همتی باقی ماند و رقم 3756 میلیارد تومان را ثبت کرد.

امروز تراز پول حقیقی در سهام هم منفی شد و حقیقی‌ها 148 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام خرد، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خارج کردند.

گفتنی‌ست امروز 53 درصد از نمادهای بازار سهام مثبت بودند و در پایان معاملات، ارزش صفوف خرید به 1010 میلیارد تومان ( بیش از دو برابر صف‌‌های فروش) رسید.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.