فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۴۱۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی جم / پتروشیمی جم مردادماه را با تولید و فروش نامتوازن سپری کرد

تحلیل بنیادی جم / پتروشیمی جم مردادماه را با تولید و فروش نامتوازن سپری کرد

با وجود کاهش تولید و رشد اندک تناژ فروش پتروشیمی جم در مردادماه نسبت به ماه گذشته، این شرکت رکورد تازه‌ای در بخش درآمدی ثبت کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

تحلیل بنیادی جم در پنجمین ماه سال نشان می‌دهد تناژ تولید این شرکت در پایان مردادماه در سطح 213 هزار و 988 تنی ایستاده است. بر این اساس، حجم تولید پتروشیمی جم نسبت به نخستین ماه از تابستان، افتی 9.75 درصدی پیدا کرده است.

تولید جم

گفتنی است تولید جم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.38 درصد افزایش یافته است.

تناژ فروش جم با وجود کاهش تولید، رشد کرد

در حالی که حجم فروش نماد جم، در فروردین‌ماه به اوج رسید و پس از آن دو ماه متوالی، شرکت با افت فروش مواجه بود، با شروع تابستان دوباره روندی صعودی در تناژ فروش پتروشیمی جم شکل گرفته است. 

فروش جم

پتروشیمی جم در مرداد امسال موفق به فروش 157 هزار و 133 تن از محصولات خود شد. این میزان، رشد 3.3 درصد نسبت به فروش ماه گذشته و همچنین افزایش 10.2 درصدی نسبت به حجم فروش مردادماه را 1402 نمایان می‌کند.

پتروشیمی جم رکورد درآمد یک‌ساله را شکست

با وجود کاهش تولید و رشد اندک تناژ فروش شرکت نسبت به ماه پیشین، درآمد پتروشیمی جم، با جهش صعودی به ارتفاع 6 هزار و 182 میلیارد تومانی رسیده است.

درامد جم

به واسطه این رشد، درآمد جم رکورد تازه‌ای در یک سال اخیر به ثبت رساند. گفتنی است پتروشیمی جم موفق شده در بخش درآمدی خود رقمی 29.6 درصد بیشتر از درآمد تیرماه و همچنین 95 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته ثبت کند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.