فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۷۸۹۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی کاوه / عملکرد فولاد کاوه جنوب کیش بهبود یافت

تحلیل بنیادی کاوه / عملکرد فولاد کاوه جنوب کیش بهبود یافت

بررسی گزارش تولید و فروش فولاد کاوه جنوب کیش در شهریورماه نشان از پایان روند نزولی تولید و فروش این شرکت دارد که از اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود. افزایش چشمگیر سطح تولید و فروش نسبت به مردادماه، در صعود درآمدهای کاوه نمایان شده است. با وجود این، همچنان فاصله زیادی تا آمار و ارقام ثبت‌شده از سوی شرکت در شهریور 1402 وجود دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

نگاهی به گزارش منتشرشده از سوی فولاد کاوه در شهریور سال جاری نشان می‌دهد سطح تولید این نماد در این ماه، با رشد خیره‌کننده 109 درصدی، در ارتفاع 222 هزار و 601 تنی قرار گرفت. گفتنی است پس از جهش تناژ تولید در نخستین ماه سال 1403، حجم تولید کاوه، در یک روند نزولی قرار گرفته بود. 

کاوه تولید

با وجود این، مقایسه میان تناژ تولید شرکت در شهریور 1403 و مدت مشابه سال گذشته، نشان می‌دهد تناژ تولید کاوه با افت 29 درصدی همراه بوده است.

روند کاهشی تناژ فروش کاوه متوقف شد

آنالیز عملکردی فولاد کاوه جنوب کیش حاکی از آن است که روندی مشابه آنچه در بخش تولید شرکت اتفاق افتاده، در تناژ فروش آن نیز تکرار شده است. نماد کاوه در پایان شهریور ماه، با ثبت رقم 122 هزار و 143 تنی در ردیف فروش محصولات خود، افزایشی 38.5 درصدی نسبت به عملکرد مردادماه خود پیدا کرد.

کاوه فروش

با این حال طبق نمودار ترسیم‌شده، فاصله 23 درصدی بین تناژ فروش شرکت در شهریور امسال و سال گذشته وجود دارد. 

درآمد کاوه در آستانه ارتفاع دو هزار میلیارد تومانی قرار گرفت

رشد حجم فروش شرکت، به افزایش درآمد آن در آخرین ماه تابستان منجر شد. فولاد کاوه جنوب کیش، در پایان شهریورماه موفق شد، هزار و 975 میلیارد تومان درآمد بسازد. این موضوع در مقایسه با درآمد ماه گذشته شرکت، نشان از رشد 44 درصدی درآمد کاوه می‌دهد. 

کاوه درامد

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.