فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۷۴۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳/ ارزش معاملات خرد به کانال ۱.۸ همتی سقوط کرد

پایان بورس امروز 10 مهر 1403/ ارزش معاملات خرد به کانال 1.8 همتی سقوط کرد

پایان بورس امروز در حالی رقم خورد که حجم و ارزش معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی با ریزش مواجه شد. به این ترتیب ارزش معاملات خرد به سطح کمتر از دو هزار میلیارد تومان سقوط کرد و حجم معاملات خرد نیز تنها چهار میلیارد برگه سهم شد.

به گزارش تجارت نیوز،

پایان بورس امروز با سرخپوشی 675 نماد بازار سهام معادل 87 درصد بازار بسته شد. در نتیجه حملات متقابل رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، هیجان در بازارهای مالی و سرمایه‌ای افزایش یافت و به معاملات بازار سهام هم سرایت کرد.

به این ترتیب بازار امروز در حالی بسته شد که ارزش صف‌های فروش پنج خط اول سهام به بیش از دو هزار و 400 میلیارد تومان رسید. در مقابل اما، ارزش صف‌های خرید تنها 222 میلیارد تومان بود.

پایان بورس 10 مهر

به این ترتیب شاخص کل بورس امروز هشت هزار و 222 واحد معادل 0.39 درصد افت کرد و در سطح دو میلیون و 123 هزار و 483 واحدی متوقف شد. شاخص هم‌وزن نیز امروز 953 واحد افت کرد و با کاهش 0.14 درصدی به سطح 701 هزار و 880 واحد رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد امروز چهار میلیارد برگه سهم شد که با ارزش هزار و 808 میلیارد تومان به معامله رسید. همچنین بیش از 553 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام خارج شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.