فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۴۴۳۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تحلیل بنیادی فولاد کاوه / طوفان پاییزی فولاد کاوه جنوب کیش

تحلیل بنیادی فولاد کاوه / طوفان پاییزی فولاد کاوه جنوب کیش

نگاهی به گزارش عملکرد ماهانه فولاد کاوه از دریچه تحلیل بنیادی، نشان از بهبود همه‌جانبه عملکرد این شرکت در نخستین ماه پاییز 1403 دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

بررسی گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین ماه پاییز، تحول این شرکت در ابعاد تولید، فروش و به تبع آن درآمد کاوه را روایت می‌کند. 

تولید مهرماه 55 درصد افزایش یافت

تحلیل بنیادی فولاد کاوه حاکی‌ از آن است که رقم 344 هزار و 224 تنی در ردیف مجموع تولید مهرماه ثبت شده است. قیاس این میزان از تناژ تولید با مجموع حجم تولید شهریور امسال، خبر از رشد 55 درصدی تولیدات فولاد کاوه می‌دهد.

تولید مهرماه

همچنین، فولاد کاوه جنوب کیش، نسبت به مدت مشابه در سال 1402، با رشدی 8.42 درصدی در بخش تولید خود مواجه شده است.

سرایت افزایش تناژ تولید به حجم فروش فولاد کاوه

همان‌گونه که پیش‌تر گفته شد، رشد عملکردی فولاد کاوه جنوب کیش به بخش تولید خلاصه نمی‌شود. نماد کاوه در مهرماه 1403، موفق شد 180 هزار و 312 تن از محصولات خود را به فروش برساند.

فروش مهرماه

بر این اساس، ارتفاع فروش مهرماه این شرکت 48 درصد بالاتر از تناژ فروش شهریور و همچنین 18 درصد بالاتر از حجم فروش کاوه در مهرماه سال گذشته ایستاد.

درآمد فولاد کاوه در اوج یک‌ساله قرار گرفت

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در مهرماه امسال به سه هزار و 842 میلیارد تومان درآمد دست یافت که با فاصله اندکی از رکورد یک سال اخیر این شرکت (درآمد سه هزار و 999 میلیاردی در فروردین 1403) در رتبه دوم بیشترین درآمد ماهانه طی یک سال اخیر خود ایستاد.

درآمد مهرماه

نمودار درآمد فولاد کاوه طی یک سال گذشته، به‌خوبی نشان از جهش درآمدی این شرکت در مهرماه امسال می‌دهد. بر این اساس، ارتفاع درآمد ماهانه نماد کاوه بالغ بر 94.5 درصد نسبت به درآمد شرکت در ماه پیشین افزایش یافته است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

تیترِ یک

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار