فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۳۵۵۱

نتانیاهو: حمله شب گذشته به رفح غم‌انگیز بود!

نتانیاهو: حمله شب گذشته به رفح غم‌انگیز بود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله به کمپ آوارگان فلسطینی در رفح را غم‌انگیز خواند.

به گزارش تجارت‌نیوز، توحش رژیم صهیونیستی در غزه طی بیش از ۷ ماه گذشته با نسل کشی گسترده فلسطینیان همراه بوده است. با این حال، گرچه کشور‌های غربی در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده اند، اما انتشار برخی تصاویر و فیلم‌ها از جنایات رخ داده افکار عمومی را جریحه دار کرده و سیاستمداران را مجبور به اتخاذ مواضع می‌کند.

به گزارش الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان به توحش نظامیان این رژیم، مدعی شد: حمله مرگبار به کمپ آوارگان در رفح یک حادثه غم انگیز بود که تل آویو در حال انجام تحقیقات درباره آن است.

وی مدعی شد: ما طی عملیات در رفح اقدام به تخلیه بیش از یک میلیون غیرنظامی غیردرگیر در منازعه از این منطقه کردیم و برخلاف تمامی تلاش‌های ما این حادثه غم انگیز دیروز رخ داد. ما در حال تحقیق در این باره هستیم و در این باره نتیجه گیری خواهیم کرد.

این سخنان عوام فریبانه نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که مقامات کابینه وی بار‌ها به صورت آشکار از نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده و آنها را حیوان‌های انسان نما خطاب کرده اند.

شاهدان عینی می‌گویند طی عملیات دیروز ارتش صهیونیستی دستکم ۸ موشک به کمپ آوارگان فلسطینی در رفح برخورد کرده است. این منطقه پیش‌تر از سوی مقامات صهیونیست به عنوان منطقه امن معرفی شده بود و غیرنظامیانی که چندین نوبت مجبور به آوارگی اجباری شده بودند در آنجا پناه گرفته بودند.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه در این عملیات توحش آمیز ۴۵ زن و کودک و غیرنظامی جان باخته و ۲۴۹ تن زخمی شدند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.