فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۶۹۱

برای اولین‌بار دختر پوتین به روی صحنه آمد

برای اولین‌بار دختر پوتین به روی صحنه آمد

بر اساس گزارشی، در حالی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در آستانه ۷۲ سالگی قرار دارد و «احتمال مرگش را در نظر می‌گیرد»، دخترانش پس از سال‌ها دوری از کانون توجه، در انظار عمومی ظاهر شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، ماریا ورونتسوا در هفته جاری در مجمع بین‌المللی اقتصاد سنت‌‌پترزبورگ سخنرانی کردد، نه برای به اشتراک گذاشتن تجربه حرفه‌ای خودشان، بلکه برای تقویت تصویر پدرشان.

رونالد مارکس، مامور سابق سی‌آی‌ای، در مورد حضور ناگهانی دختران پوتین در انظار عمومی به دیلی بیست (Daily Beast) گفت:«به یاد داشته باشید که این دنیای پوتین است و ما فقط در آن زندگی می‌کنیم.»

«این ادامه او است... تمایل او به خلق دوباره امپراتوری روسیه، تمایل او به اینکه خودش را قدرتمندترین مرد روسیه نشان دهد. دختران جوان برای او نماد سرزندگی‌اند.»

پوتین در مورد فرزندانش بسیار پنهان‌کار بوده است‌ــ به‌ندرت به فعالیت‌های آن‌ها اشاره کرده یا حتی وجودشان را تایید کرده است‌ــ تا دو سال اخیر که شایعه‌هایی در مورد زوال وضعیت سلامتش قوت گرفته است.

دختر پوتین

ورونتسوای ۳۹ ساله، پژوهشگر ژنتیک، و تیخونووای ۳۷ ساله، مدیر حوزه فناوری و رقصنده آکروباتیک سابق، دعوت‌ به سخنرانی در مجمع بین‌المللی اقتصاد سنت‌‌پترزبورگ را پذیرفتند، که نشان می‌دهد پدر قدرتمندشان قصد دارد برای تقویت میراثش، از روابط خانوادگی‌اش بهره بگیرد.

مارکس گفت: «پوتین احتمال مرگش را در نظر می‌گیرد.»

مارکس که ۳۸ سال سابقه کار در سی‌آی‌ای دارد، در ادامه افزود: «او اکنون به سنی رسیده است که به میراثش می‌اندیشد. و تا جایی که من می‌دانم، هر دو این بچه‌ها بسیار تیزهوش‌اند. اگر این دختران بتوانند در کانون توجه قرار بگیرند و او را نمایندگی کنند، فکر می‌کنم او از این فرصت استفاده خواهد کرد.»

مارکس گفت این نشست که در زادگاه پوتین برگزار شد نیز «مجمعی آسان» برای آزمایش توانایی روابط عمومی دختران پوتین بود.

گرچه ورونتسوا و تیخونووا عمدتا از انظار عمومی دور بوده‌اند، در سال‌های اخیر چند بار مطرح شده‌اند.

آمریکا در سال ۲۰۲۲ با اعلام اینکه دختران پوتین «از جیب مردم روسیه خود را ثروتمند کرده‌اند»، آن‌ها را تحریم کرد.

منبع : یورونیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.