فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۰۹۳

هریس: نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی تراژدی غزه ببندیم

هریس: نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی تراژدی غزه ببندیم

معاون بایدن در دیدار با نتانیاهو بر رنج و درد فلسطینیان در جنگ غزه تاکید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

درحالی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا میزبانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید بود اما کامالا هریس، معاون وی نیز که اکنون نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر محسوب می‌شود به طور جداگانه با نتانیاهو دیدار کرد.

بر این اساس، در این دیدار هریس بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر آمریکا از مواضع تل آویو در خاورمیانه و حمایت از رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از شرکای نزدیک واشنگتن تاکید کرد.

با این حال، وی در اظهاراتی انتقاد آمیز پیرامون شرایط فلسطینیان و جنگ غزه گفت: آنچه برای غزه طی ۹ ماه گذشته رخ داده است ویران کننده است. ما شاهد تصاویر کودکان کشته شده و مردمان گرسنه و ناامیدی بودیم که گاهی برای دومین، سومین و حتی چهارمین بار از پناهگاه‌های خود فرار کرده و به دنبال یافتن مکانی امن بودند.

هریس خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم چشمان خود را بر روی چنین تراژدی‌هایی ببندیم. ما نمی‌توانیم در برابر چنین رنج‌هایی بی تفاوت باشیم و من هرگز در این زمینه سکوت نخواهم کرد.

معاون بایدن در ادامه تاکید کرد: با این وجود، بیشتر اوقات سخن گفتن درباره جنگ اسرائیل در غزه به صورت دو وجهی است در حالی که حقیقت چیزی جز این نیست. از این رو، از هموطنان آمریکایی خود خواسته‌ام بر شرایط پیچیده و تاریخ منطقه واقف باشند.

 

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.