فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۴۵۰

پیام دختر هنیه به نتانیاهو: خون پدرم پیروزی را رقم خواهد زد

پیام دختر هنیه به نتانیاهو: خون پدرم پیروزی را رقم خواهد زد

دختر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد ترور پدرش نه تنها پیروزی را برای رژیم اشغالگر به همراه نخواهد داشت، بلکه پیروزی فلسطین و مقاومت را رقم خواهد زد.

به گزارش تجارت نیوز،

«خوله هنیه» دختر اسماعیل هنیه در پیامی ویدئویی درباره شهادت پدرش گفت: خبر شهادت پدرم را با سربلندی و استواری دریافت کردیم. خداوند متعال را شاکریم که با شهادت پرمان به ما اجر و قرب دادند و این افتخار را نصیب ما کردند.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، او افزود: کسانی که فکر می‌کنند با ترور پدرم آسوده خواهند شد، به آن‌ها می‌گوییم که نه چنین اتفاقی نخواهد افتاد و به خدا سوگند که خون پدرم تا قیام قیامت دامن‌گیر آن‌ها خواهد بود و به اذن خداوند متعال این خون پاک پیروزی را رقم خواهد زد.

او خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد: ای نتانیاهو اگر گمان می‌کنی که با این جنایت آسوده و پیروز شدی، نه تو پیروز نشدی؛ چراکه خون پدرم نوری است و به خواست پرودرگار متعال خون اسماعیل هنیه این مجاهد بزرک دامنگیر تو، ارتشت و تمامی نزدیکانت خواهد شد.

این اظهارات پس از آن شد اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به محل اقامتش در تهران به شهادت رسید

 

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.