فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۵۲۸

کره شمالی پس از ۵ سال به گردشگران اجازه ورود داد

کره شمالی پس از ۵ سال به گردشگران اجازه ورود داد

کره شمالی در اوایل سال ۲۰۲۰ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را بست و از ورود گردشگران و شهروندانش جلوگیری کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

شرکت‌های گردشگری گزارش دادند که کره شمالی پس از ۵ سال تعطیلی به دلیل محدودیت‌های ضد ویروس کرونا، از دسامبر آینده به گردشگران اجازه ورود به بخشی از این کشور را داده است.

«شرکت تورهای کوریو مستقر در پکن در بیانیه‌ای گفت که ما تاییدیه از شریک محلی خود دریافت کرده‌ایم که سفرهای توریستی به سامجئون و شاید بقیه کشور به طور رسمی در دسامبر ۲۰۲۴ از سر گرفته شود».

KTG Tours مستقر در چین نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: گردشگران می توانند در زمستان امسال به Samjeon (منطقه کوه پکتو) بروند.

او گفت: تاریخ‌های دقیق اعلام خواهد شد. تا کنون تایید رسمی وجود دارد که فقط سامجئون به روی گردشگران باز خواهد بود، اما ما معتقدیم که پیونگ یانگ و سایر مکان‌ها نیز باز خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های رسمی، شهر سامجئون، واقع در نزدیکی یک منطقه مرزی کوهستانی با چین، ورودی کوه پکتو است، جایی که رهبر فقید کیم جونگ ایل در آنجا متولد شد.

کره شمالی در اوایل سال ۲۰۲۰ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را بست و از ورود شهروندانش جلوگیری کرد و نیمه دوم سال ۲۰۲۳ پروازهای بین‌المللی از سر گرفته شد و به کسانی که در خارج از کشور سرگردان بودند اجازه بازگشت به خانه‌های خود را داد.

منبع : عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.