فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۲۶۷

ادعای آمریکا در خصوص تلاش روسیه برای اثرگذاری در انتخابات ۲۰۲۴

ادعای آمریکا در خصوص تلاش روسیه برای اثرگذاری در انتخابات 2024

چند مقام آمریکایی عصر چهارشنبه از قصد دولت این کشور برای اتهام زنی علیه روسیه در خصوص تاثیرگذاری رسانه‌ای در انتخابات 2024 ریاست جمهوری خبر دادند.

به گزارش تجارت نیوز،

چند مقام آمریکایی عصر چهارشنبه به وقت تهران گفتند که دولت جو بایدن قصد دارد روسیه را به تلاش مستمر برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا با استفاده از رسانه‌ها و دیگر سکوهای برخط متهم کند.شش مقام آمریکایی به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفتند که انتظار می‌رود آمریکا اقداماتی را علیه کرملین در این زمینه انجام دهد.

این منابع آگاه مدعی شدند که شبکه رسانه دولتی روسیه کانون اصلی اقدامات علیه کاخ سفید است.این مقامات آمریکایی گفتند که واشنگتن همچنان روسیه را به عنوان یک تهدید خارجی برجسته برای انتخابات نوامبر می‌بینند.قرار است نشستی با حضور دادستان کل آمریکا و ریس پلیس فدرال این کشور در این زمینه برگزار شود.

این مقام‌های آمریکایی شبکه خبری «راشا تودی» روسیه را متهم کردند که پخش اطلعات نادرست علیه آمریکا را در سراسر جهان اجرا می‌کند و دستورات کرملین را پیش می‌برد.به گفته این مقام‌های آمریکایی، دولت ایالات متحده چین را نیز زیر نظر دارد. سخنگوی کرملین امروز در اظهار نظری گفت که انتخابات آمریکا تأثیر اساسی بر سیاست‌های ایالات متحده در قبال روسیه نخواهد گذاشت و شاید ترکیب دولت باعث ایجاد تفاوت‌های جزئی در این موضوع شود.

منبع : فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.