فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۴۰۳

پسر بن لادن کیست؟

پسر بن لادن کیست؟

علیرغم اینکه عمر بن لادن عضو خانواده‌ای است که به واسطه فعالیت‌های تروریستی پدرش به شهرت جهانی رسید، او خود را از آن ایدئولوژی‌ها جدا کرده و به دنبال زندگی‌ای عادی‌تر است.

به گزارش تجارت نیوز،

پسر اسامه بن لادن که در فرانسه زندگی می‌کند، عمر بن لادن نام دارد. او یکی دیگر از پسران اسامه بن لادن است، اما برخلاف برخی از دیگر اعضای خانواده‌اش، عمر مسیر متفاوتی را انتخاب کرده و از ایدئولوژی و روش‌های پدرش فاصله گرفته است.

عمر بن لادن در گذشته به‌طور علنی از فعالیت‌های تروریستی القاعده و اقدامات پدرش انتقاد کرده است. او در فرانسه زندگی می‌کند و به‌عنوان یک نویسنده و هنرمند فعالیت می‌کند. او همچنین زندگی‌نامه‌ای تحت عنوان "Growing Up bin Laden" منتشر کرده که در آن تجربیات خود از دوران کودکی و زندگی در خانواده بن لادن را بازگو کرده است.

عمر بن لادن کیست؟

عمر بن لادن، یکی از پسران اسامه بن لادن، مسیری کاملاً متفاوت از پدرش را در زندگی انتخاب کرده است. او در سال ۱۹۸۱ در عربستان سعودی متولد شد و دوران کودکی و نوجوانی خود را در محیطی گذراند که به‌شدت تحت‌تأثیر دیدگاه‌ها و ایدئولوژی‌های افراطی پدرش بود. با این حال، او در سنین جوانی تصمیم گرفت از راه پدرش فاصله بگیرد و با او درگیر شد. عمر بن لادن به جای پیروی از راه خشونت و ترور، به دنبال زندگی‌ای عادی‌تر و صلح‌آمیزتر رفت.

در کتابش به نام "Growing Up bin Laden" که با همکاری مادرش، نجوا غانم (یکی از همسران سابق اسامه بن لادن) نوشته است، عمر زندگی خود را در سایه پدرش و تلاش‌هایش برای دور شدن از ایدئولوژی القاعده توصیف می‌کند. او در این کتاب از تجربیات تلخ کودکی و زندگی در کنار پدری سخن می‌گوید که دائماً درگیر فعالیت‌های تروریستی بود و خانواده‌اش را به طور مداوم در معرض خطر قرار می‌داد.

عمر با گذشت زمان و دور شدن از پدرش، به اروپا مهاجرت کرد و در نهایت در فرانسه ساکن شد. در فرانسه، او به همراه همسرش، زینا، زندگی می‌کند. زینا زنی بریتانیایی است که سال‌ها از عمر بزرگتر است و ازدواج آنها توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. عمر در تلاش است تا با هنر و نویسندگی از گذشته‌اش فاصله بگیرد و زندگی جدیدی برای خود بسازد. او در مصاحبه‌های مختلف بارها اعلام کرده است که از اقدامات تروریستی پدرش بیزار است و به دنبال برقراری صلح و تفاهم در جهان است.

علیرغم اینکه عمر بن لادن عضو خانواده‌ای است که به واسطه فعالیت‌های تروریستی پدرش به شهرت جهانی رسید، او خود را از آن ایدئولوژی‌ها جدا کرده و به دنبال زندگی‌ای عادی‌تر است.

عمر پسر اسامه بن لادن بنیانگذار و رهبر سابق القاعده به دلیل انتشار کامنت هایی از خاک فرانسه اخراج شد و حق بازگشت ندارد. وزیر کشور فرانسه با اعلام خبر اخراج گفت این کامنت ها حمایت از تروریسم بوده اند. عمر پسر اسامه بن لادن از سال‌ها قبل به دلیل داشتن همسر انگلیسی در فرانسه ساکن و مشغول نقاشی بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.