خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۶۰۹۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

در بازار نزولی چه ارزهایی بخریم؟

در بازار نزولی چه ارزهایی بخریم؟

پیش‌بینی‌ها از سقوط بیت‌کوین زیاد است و امروز هم یک تحلیلگر دیگر پیش‌بینی کرد که احتمالا به زودی شاهد ریزش بازار هستیم. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنجامین کوئن، تحلیلگر بازار رمزارزها که دنبال‌کنندگان زیادی دارد پیش‌بینی می‌کند که بازار رمزارزها به زودی وارد فاز نزولی می‌شود و دو آلت‌کوین در این فاز نزولی مانند پناهگاهی برای سرمایه‌گذاران هستند. او در جلسه استراتژی جدید خود که در یوتیوب برگزار می‌شود شرایط بازار رمزارزها را بسیار مخاطره‌آمیز دانست و گفت: تنها بیت‌کوین و استیبل‌کوین‌ها ارزش نگهداری تا پایان طوفان را دارند.

با اینکه کوئن عقیده دارد که روند بازار رمزارزها نزولی است اما این روند نزولی ارزش حفظ دارایی را دارد چون بعد از نزول نوبت به صعود بازار می‌رسد.

«دو آلت‌کوین در روند نزولی می‌توانند خوب عمل کنند. یکی از این آلت‌کوین‌ها بایننس‌کوین است که اخیرا از پایین‌ترین سطح در سال ۲۰۱۸ افزایش یافت. من فکر می‌کنم در چند هفته آینده بایننس‌کوین روندی صعودی پیدا می‌کند.»

در زمان نوشتن این گزارش بایننس‌کوین در محدوده قیمتی ۲۹۰ دلار معامله می‌شود.

ارز دیجیتال بعدی link است. این ارز دیجیتال در روند نزولی قبلی خود هم بسیار خوب عمل کرد و حالا هم پیش‌بینی می‌شود که روند خوبی داشته باشد. کوئن می‌گوید ارز دیجیتال لینک ارزی است که او در روند نزولی می‌خرد چون در آخرین بازار نزولی این ارز خوب عمل کرد.

این تحلیلگر عقیده دارد که اگر معامله‌گران بازار رمزارزها صبور باشند به زودی بازار فرصت‌های خوبی برای ورود ایجاد می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.